Alempois · fotoblogi · Mootorratas

22092012

Nädalavahetusel toimus Pärnus Motohooaja lõpetamine.
Laupäeval Pärnu sõites oli aga väljas nii ilus ilm, et jätsime maha ka vihmariided, mida oleks aga pühapäeval väga vaja läinud. Tagasi Türile jõudes olin ma nii läbimärg ja nii ära külmunud, et tanklas rattalt maha tulles mu jalad lihtsalt ei kandnud mind ja ma istusin sinna samasse maha uuesti. Üles soenemine ja põlvede tööle saamine võttis pärast tükk aega veel aega. Ausalt, see oli väga jube tunne.

Algselt oli plaan ikka tagasi õhtul tulla, aga lõpuks veendi meid jääma, mis lõppes sellega, et ma olin natuke purjus. Ma ei oleks ilmaski viitsinud kainena nende purjus inimeste keskel istuda. Aga ma võtsin hästi rahulikult, sest ma teadsin, et asi võib väga inetult lõppeda.

Juhtus veel paar märkimisväärset vahejuhtumit, aga ma pean paremaks need omateada jätta ja ainult valitud inimestega jagada.

Leave a Reply

