Retsept

Õuna-astelpajukeedis


ÕUNA-ASTELPAJUKEEDIS

 
* 2 kg õunu
* 1 kg astelpajumarju
* 2.5 kg suhkrut

Püreesta astelpajumarjad saumikseriga, koori ja tükelda õunad. Kalla marjad-õunad potti ning mõõda hulka suhkur. Keeda vaiksel tulel aeg-ajalt segades 30 minutit. Tõsta keedis kuumalt steriliseeritud purkidesse ja sule õhukindlalt.

Omapoolseks kommentaariks nii palju, et ma lisasin suhkrut ainult 1.5 kg. Selle tõttu on moos hapum. Kui magusamat tahta, siis peaks ikka rohkem suhkrut lisama, ma arvan. Keetsin ka kauem (võib olla sellepärast, et mul on puupliit), aga poole tunni jooksul ei juhtunud õuntega küll veel mitte midagi ja ma ei usu, et ma tahaks närida õunatükke moosi sees. Sellest kogusest saab umbes 3.5 l moosi.

***

Pluss valmisid elu esimesed marineeritud kurgid. Eks paistab, kuidas maitsevad ka.


Järjekorras ootab veel päris mitu ära katsetamist vajavat retsepti. Ma olen hoos. Väga.

Leave a Reply

