Ameerika · fotoblogi

Day #356 ehk Puhkus #9

Või no tegelikult tänast päeva ma enam puhkuse alla ei loe, sest tänane päev kulus ainult lendamisele. Esimest korda sõitsin täna siis selle rongi moodi asjaga, mis lennujaamas inimesi transpordib. Seal juba läksin Katrina ja Meeliga lahku, sest neil oli terminal 2 ja mul 3. Jõudsin sinna ja mõtlesin, et mine hulluks, kuhu ma siin minema pean. Polnud nii ammu olnud üheski. Aga no hakkama sain. Mu lend oli 10.45am. LA-sse jõudsin kuskil 12.15pm. Kojusõiduks broneerisin shuttle. Päris mugav on sellega tegelikult. Kergem ka kui hakata nende metroode ja muude asjadega jamama, millest mul aimugi polnud.
Nii hea on kodus olla nüüd. Tegin pilte ka lennukiaknast välja, aga ei saa neid sealt kätte, sest ma ju unustasin USB juhtme kuskile motelli. Eks ma vaatan, millal ja kust ma uue saan
Kodus suutsin ennast majast välja lukustada garaaži kaudu. Täis feil. Ma ei mõelnud üldse, et neil on uksed nii lukku pandud, et ühelt poolt saab lahti ja teiselt poolt ei saa. Õnneks oli tagavaravõti garaažis. Ma ei tea, mis oleks saanud kui seda poleks olnud seal.

Nüüd puhkan puhkusest. Pere tuleb teisipäeval või kolmapäeval. Ühes kohas on üks jutt ja teises teine, seega ei tea täpselt.

By the way – ma läheks teiega teine kordki reisile 🙂

Edit: Väiksel digikal on samasugune juhe, nagu telefonile läheb. Seega pilvepildid siin nüüd.

2 thoughts on “Day #356 ehk Puhkus #9

  1. Kindel? 😀

    Muide me sõitsime üle Grand Canyoni minu arust, aga kuna oli nii pilvine, siis ma ei hakanud pilti tegema, sest keegi ei oleks väga aru saanud, milölega tegu on.. kahju kohe. Oleks saanud nii öelda tasuta kopterisõidu 😀

Leave a Reply

