Ameerika · fotoblogi

Day #348 ehk Puhkus #1

Reede öösel olin ma poolsurnud, sest ma ootasin Katrinat ja Meelit. Lend hilines neil. Ma olin valmis püstiseistes magama jääma vahepeal. Pool 3 olid nad lõpuks kohal. Peale 4 öist unetundi me startisime Los Angelest avastama.
Alustasime kohe Universal Studio’ga. Väga lahe oli. Käisime Meeliga mõne atraktsiooni peal ka. Katrina ei tahtnud tulla. Kõige hullem oli Jurassic Park ride, sest seal sai märjaks. Pärast käisime ja tilkusime Meeliga. Aga ei kurda, oli väga lahe.

Me pidime ta parimad sõbrad Eestist olema.
Isegi siis naeratan kui hai on mu pead otsast hammustamas.

 Edasi võtsime Studio Tour’i. Nägime, kuidas olid ehitatud terved linnad ja tänavad. Seal oli ka King Kong 3-D, mis oli väga lahe.

Wisteria Lane’il käisime.

Bree maja.
Lynette maja.
Susan’i maja.
Gaby maja.

Edasi sattusime Inglismaale.

Beverly Hills’i silt oli ka must see nimekirjas.

Edasi Santa Monica randa, kus käisime vaaterattal ja lõbutsesime laintes. Vesi oli päris soe kui nüüd võrrelda aprilliga, mil ma viimati käisin seal.

Tuuline ja jahe oli.

Siis läksime koju ja magama. Enne muidugi käisime In-n-Out burgeris ka. Oh. Väsitav, aga väga hea päev oli.
Leave a Reply

