Ameerika

Day #346

Poistel on olnud terve see nädal suvelaager – Wilderness Camp või midagi sinnapoole. Sellest tulenevalt on mul olnud jälle üsna kerge nädal. No õhtuti on nad kodus ikka, aga terve päeva on ära.
Muud mul midagi ei toimugi.
Kohe kohe hakkab puhkus. Juba ! Kuidagi märkamatult on saabunud. alles paar päeva tagasi avastasin, et kuule, 4.august on juba see laupäev ju. Mul on oma planeet ilmselt, mille ma elan. Eks varsti kuulete täpsemalt, mida ja kuidas puhkus endast kujutas. Ma ei ole veel suutnud otsustada, kas ma peaks läpaka kaasa võtma või tegema no ikka päris puhkuse. Ja telefon ajab ka asja ära ju kui ikka hädasti on vaja FBd rünnata. Ja no arvestades päevakava tihedust, pole aega netis nagunii olla. Kuigi ma ei kujuta ette, kuidas ma pärast tagantjärele kõik ära suudan kirjutada…
Leave a Reply

