Ameerika · AuPair Meeting · fotoblogi

Day #342 ehk mu viimane Au Pair Meeting

Tuju: 🙂
Kuulan: Karmin – Hello

Käisin täna siis lõpuks üle pika aja jälle meeting‘ul. Kui sinna jõudsin, siis Ruth ka küsis, kus ma ennast peitnud olen. Ütlesin, et ei peida ma ennast midagi, lihtsalt busy busy olen. Ütles, et ta ka naeris selle üle, et ma mai meeting‘ul käimata jätmise kohta olin kirjutanud, et ma unustasin. Aga noh, ma ei suutnud mingit muud vabandust välja ka mõelda ja mis ma seal ikka valetan.

Tänane meeting oleks ka peaagu vahele jäänud. Ma olen harjunud, et need toimuvad hiljem. Mõtlesin, et tänane on ka 7pm või midagi. Igaks juhuks vaatasin meili ja nägin, et 4pm. Ha ha. Pool tundi varem siis läksin Tami’le ütlema, et kuule, mul meeting täna. Ütles ka, et oleks kena varem ikka teada. Samas aga Ruth ju saadab host family‘le ka meili.
Tänane oli üldse huvitav selles mõttes, et ma kohtusin esimest korda Roxanne’ga, kes lahkub septembris ja Sophia’ga, kes on olnud siin poolteist kuud. Ma ei tea, kuidas ma pole esimesega varem kohtunud.
Järgmine meeting on 23.august. Päeval, mil ma lahkun. Ruth ütles küll, et kui ma tahan, võib ta seda nädal varasemaks nihutada, aga no ei ole vaja. And I don’t give a shit about other Au Pairs anyway. Tegelt ka, mind üldse ei huvita, mis nad teevad või kus nad on jne.

Nüüd Ruth’iga viimast korda kohtudes ei olnud ka nagu üldse sellist tunnet, et me enam ju ei näegi. Samuti nagu Eestist lahkudes ei olnud tunnet, et kuule, me nüüd terve aasta vähemalt ei näe. Ütles ka, et keep in touch ja soovis edu. Oh. Can’t believe. Less than a month
Ruth meenutas naerdes, milline ma esimesel kohtumisel olin. Istusin omaette vaikselt ja ei tahtnud nagu midagi teha. See oli mu kolmas päev. Praeguse minuga ei anna võrreldagi. Räägin jälle kõik surnuks. Ütles ka, et ma võiks kuidagi ära kasutada oma inglise keele oskust, et kuskile hotelli vms tööle minna. Sest ta ütles ka, et kui ei kasuta, siis ju hakkab ununema. Põhjus, miks ma vene keelt ei oska.
***
Kinno ma ei lähe täna. Ehk järgmine nv. Seega on teil veel aega soovitada, kas Amazing Spider-Man või Dark Knight (kui ma pole eelmisi Batman‘e näinud).
Kisses and hugs. See you soon.
Leave a Reply

