Day #339 ehk telefonipildid

Tõmbasin omale mingi aeg uue kaamera telefonile, see on äge.
Et siis Vanilje Coce on maailma parim (nendest, mida ma joonud olen). Ja see Lärabar on ka maailma parim. Ja kunagi juuli algul sain kodust kaarte ka. Nad on ka ainsad, kes mind kaartidega rõõmustanud on. 
Hollister’i teksad on maailma parimad. Päriselt. Ja Aeropostale on ka päris hea. Paar päeva tagasi avastasin.


Käsil on viimane raamat sarjast A Series of Unfortunate Events. Ma isegi ei tea, kas see on hea või ei ole, aga noh, midagi peab ikka olema kui ma olen suutnud läbi lugeda juba 12 raamatut ka käsil on viimane.

Juuni algul oli Tami’l sünnipäev ja käisine Green Street Restaurant‘is söömas.
Leave a Reply

