Random

Random #34

Selline küsimus, et kui mul on allergia, siis kas see ongi nii, et kui ma edasi söön seda, mille vastu mul allergia on, siis see läheb hullemaks ?
Mul on kirsside vastu allergia. Varem oli, et ma natuke sain süüa. Aga ma siin unustasin ära, et mul nende vastu allergia on ja sõin neid terve hunniku järjest ära. Pärast tahtsin omal kurgu seest välja kraapida. Ja peale ei seda ei saa ma enam ühte kirssi ka süüa, ilma, et ma surema ei hakkaks. Kas see asi ongi nii või ?
Õunte vastu on ka. Siis on mul pärast Angelina Jolie huuled.
***
Aa, vingun ka natuke. Maria tööpäev hakkab 12pm, aga ta jääb alati vähemalt 10 minutit hiljaks. Ta lõpetab 4pm, aga lahkub alati umbes 15-10 minutit varem. See on ärritav, sest mu tööpäev on selle võrra ju pikem kohe. Ja mul on siin täielik hullumaja. Eriti nendel kui poistel on need “No-TV-or-anything” päevad. Ja seetõttu on see pool tundi, mis ta oma tööpäeva sujuvalt lühendab, mu jaoks tegelikult väga hinnas.
4 thoughts on “Random #34

  1. Äkki hoopis Anna Maria Galojani huuled – need nii seksikad ei ole, mis tähendab, et selle üle tõesti vinguks ? 😀 Aga kui ikka Angeline Jolie, siis edu õunte söömisel 😉

Leave a Reply

