Ameerika · fotoblogi

Day #331

 Tuju: 🙂
Räägin siin, et ma ei ole dog person. Võib olla ei ole ma suurte koerte fänn. Või mulle meeldivad nad alguses ja siis tüdinen ära. Nagu kõigest muust ka. Ma omale igaks juhuks ei peaks koera võtma. Sõltub liiga palju minust. Seega me jõuame ikka sinna, et ma olen rohkem nagu cat person. Coco’st on ju mul täiega kopp ees juba. Ma isegi ei tea miks.
Anyway, see väike aastane koerapreili Chanel on mu uus vaieldamatu lemmik. Kahju, et ma temaga nii lühikest aega saan koos olla. Iga kord kui mu tuppa tuleb või mind niisama näeb, siis käib ja lakub mind. Üks õhtu püüdis mu käekotti ka närima hakata. Lisaks läpakalaadijale. Ja jookseb järgi ka mulle kogu aeg. Adorable
Kahe koera omavahelised suhted pole just kõige paremad. Coco ei tule oma puurist väljagi ja kui Chanel mööda jalutab, siis urisab ta peale. Enne kõndis ikka mööda tube ringi ka, aga nüüd… ei midagi.

Nr2 häda meeldib talle ka teha väikste poiste vannituppa. Ma hindan, et ta teeb seda vannitoas, eksole. Aga noh, see ei ole ikkagi hea variant.

Ray muidu nagu väga ei teadnudki alguses, et uus koer on plaanis majja võtta. Steven ütles, et Alex oli helistanud talle ja öelnud, et nad Tamiga tahavad koera ja seega see asi edasisele arutamisele ei olnud kuulunud. No vot, sedasi käivad asjad.
Ma ei imestaks kui te veel mõned koerased postitused saate, sest ta on nii vaieldamatult armas. Ja mu lemmikuteks pildistamisobjektideks ongi koerad ja lapsed. Kassid oleks ka kui mul oleks mõni võtta kuskilt. Eestis on. Eks siis pildistan kasse ka.
Leave a Reply

