Day #326

Tuju: 🙂
Kuulan: Brennan Heart & Wildstyles – Lose My Mind

Selle nädala ilma väikste poisteta võiks kokku võtta lühidalt sõnadega – veniv, igav ja liiga rahulik.

Jah, ma igatsen nende ringi möllamist ja karjumist jne.
Ise ka imestan, et seda ütlen.

Imelik oli vahelduseks pesta nii vähe pesu + nõudepesumasina täis saamine võttis ka päris kaua. Muidu pesin nõusid vähemalt 2x päevas. Nüüd umbes kord. Kui sedagi.

Aga selle minipuhkusenädalaga ma sain aru, et jah, mulle ikka meeldib kui mingi möll käib kogu aeg, mis sellest, et umbes kord 3 kuu jooksul suudavad nad mind nutma ajada umbes 5 minutiks.

Täna ja eile olid ilmad sellised vastikud. Palavad, niisked, sombused ja lämbed. Steven ütles, et nagu Florida. Kui mul oleks valida, siis ma eelistaks pigem pähe lõõskavat päikest.
Alles ma oleks nagu Katrinale öelnud, et neil idarannikul on soojem, aga noh, nüüd meil siin ka pea iga päev umbes 35 kraadi. Tahaks postkontorisse minna, aga no ma ei ole eriti sõber jalutamisega kui sellised temperatuurid on.

Chanel ehk mu host family uusim pereliige.

Täna võeti uus koer majja. Tami ütles, et võiks väike ka olla. Ja see pisike Chanel on minust üsna suures vaimustuses. Jookseb järgi mulle jne. Täna õhtul olen ma tema “lapsehoidja”.

Nimeks sai Chanel sellepärast, et Coco juba on. Nüüd on Coco & Chanel.

***

Emme arvas, et ma võiks talve Eestis veeta seekord, siis kui mina ütlesin, et jõulud tahaks seal olla. Terve talv… Hmm. Jah, kui ma toast välja ei lähe.

Leave a Reply

