Ameerika · Film · fotoblogi

Day #321 ehk The Avengers

Alustuseks võtan tagasi kõik halvad sõnad, mis ma kunagi olen öeldnud superkangelaste filmide kohta.
“Captain America” polnud lihtsalt väga my cup of tea, aga oli OK. “Thor” oli väga awesome, aga enamasti ilmselt sellepärast, et mul on crush Chris Hemsworth’i. Since forever. Okei, alates kui ma teda “Home and Away” nägin Kim’i mängimas. Igasugused Superman’id ja Batman’id ei lähe nagu ka peale. “Spider-Man” on päris awesome (eelmised filmid vähemalt). Ehk järgmine nv seda vaatama siis. Aga kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis ma ei ole Batman’i näinud. Ma ei ütle midagi enne kui ma seda vaadanud olen..
Aga nüüd on mul igal juhul kõige lemmikum superkangelaste film ever ! Ma peaaegu kahetsen, et ma selle nägemisega nii kaua viivitasin. Oh. That was freaking awesome !! Vaataks veel 100x ja ikka oleks awesome. Vahepeal tahtsin kõva häälega lihtsalt naerma hakata. Awesome !
See on kõik, mis mul öelda on – I freaking love this movie !!!


Uue crush’i sain ka – Jeremy Renner (Hawkeye) ja tema pärast lähen nüüd The Bourne Legacy‘t ka vaatama kui see välja tuleb.

Leave a Reply

