Day #320 ehk "Hey Sweetie"

Lihtsalt, et teil midagi lugeda oleks 🙂 Ma olen nii hea inimene, eksole.
Värvisin eile juukseid. Igavusest. Aga viimasest korrast oli täpselt 2 kuud juba möödas ka. Näete, mis minuga juhtunud on ! Varem oli üks millimeeter välja kasvanud ja ma juba hädaldasin, et ma pean juuksurisse saama. Nüüd pole mingi probleem 2 kuud vahet pidada. Kolmas pilt muidugi on flawless. Selline olin ma hommikul. Kohutav. Kusjuures ma olen märganud, et praegune värv on nii palju tumedam, et ei olegi väga aru saada kui juuksed on välja kasvanud. Me gusta.
Tahaks teile tegelikult näidata kui palju mu juuksed aastaga kasvanud on, aga selle pildi saate järgmine kuu, sest ma tegin pilti enne äratulekut ja nüüd ootan kuni ma tagasi kodus olen.
Poolteist kuud veel. Ja ma saan juba öelda, et “Järgmine kuu näeme !” See kõlab nii kohutavalt.
Ma ei saa aru, mida nad selle lennuinfoga venitavad. Jutt oli 4-6 nädalat seal. Ma tegin request‘i 10.mail. Mu 4-6 nädalat on ammu möödas.
Käisin šoppamas täna natuke. Ja kinos. Midagi suurt tegelikult ei ostnud. Bikiinid ja pesu. Ja paar asja veel. Suured soodukad on igal pool praegu.

Kinos ma käisin esimest korda sedasi, et mul polnud aimu ka, millest film räägib. “Savages” osutus valituks ja väga hea oli muide. Kahtlesin selle ja “Snow White” vahel. Otsustavaks sai R reiting. Tahtsin “The Avangers” ka ära lõpuks vaadata, aga see hakkas 8pm ja ma ei oleks tahtnud pimedas üksi koju jalutada. Võib-olla homme. Eks paistab. Kodus ei viitsi ka passida. Pigem lähen ja passin Mall‘is. “Spider-Man” ja “Prometheus” on ka vaja ära vaadata. “Madagascar” ka, aga ma olen nagunii nii forever alone, et no lastefilmi on ikka imelik üksi vaatama minna.

Koju jalutades pidin 2x südamerabanduse saama. Sõidavad mööda ja lasevad signaali. Tegelikult ajab see mind närvi, sest ma ehmun alati. Peab kõrvaklappidega käima, siis ei kuule. Poes ka ‘Hey Sweetie !’ ‘No thank you, I’m ignoring you. You’re welcome.’


Ja ma olen tänasest Jamie. Tere, nice to meet you.

4 thoughts on “Day #320 ehk "Hey Sweetie"

  1. Tahtsin lihtsalt õelda, et kolmas pilt on tegelikult kõige ilusam üldse. sellised kadestamistväärt lokid, et ma annaks kõik, et neid endale saada. 🙂

  2. Aitäh. Kuigi mulle endale need ei meeldi enamuse ajast. Väga harva juhtub kui nad mulle meeldivad ja minu puhul on vastupidi – ma annaks kõik, et mul oleks sirged juuksed 🙂

Leave a Reply

