Jalgpall · Random

Random #32 ehk Euro2012 Champions – España

Kõik on öeldud. Ma olen õnnelik. See you on World Cup 2014 !


Nad on küll mu Number 2 lemmikud, aga see ei tähenda, et ma täna vähem õnnelik olin kui oma Number 1 üle tavaliselt. Tegid ajalugu täna.

*Esimene tiim, kes on võitnud 3 järjestikust suurturniiri.
*Torres on ainus, kes on värava löönud kahes EURO finaalis.
*Suurim väravate arv finaalis (4).

Kindlasti veel igast asju, aga noh, ega kõik ei saa ka meelde jääda.

Üldse olin ma täna ainuke siin majas, kes Hispaania poolt oli. Seda põhjusel, et mu host family peaks isa poolt itaallased olema. Või vähemalt osaliselt itaallased.

Päeva pirn tuli Kätlinilt, kes küsis mu käest “Kes on Casillas ?” Ise elas seal suure hooga Hispaaniale kaasa ja siis küsib, kes on Casillas. Oh please, eksole. Ütlesin, et kapten ja väravavaht. Küsis “Hispaania w ?” Ei, Eesti tead. Like really ?!

Leave a Reply

