Ameerika · Jalgpall · Uncategorized

Day #311

Cause we are so awesome !

 

3 sõna jalgpallist ka. Nagu kombeks on.
Ma nutsin eile palju. Ma sügaval sisimas teadsin, et Hispaania võidab Portugali. Aga nagu õigele toetajale kohane, ma siiski lootsin. Ja nad tegid 90 minutit suurepärast mängu. Mitte piisavalt suurepärast, et väravaid lüüa, sest Casillas on selleks ka liiga suurepärane. Ma tean, et paljud mõtlevad, miks Cristiano Ronaldo ei läinud penaltit lööma, aga kui te nüüd korra veel mõtlete, siis ta mängib Casillas’ega samas klubis ja on tema vastu väga väga palju penalteid löönud ja seetõttu tunneb Casillas teda liiga hästi.
Tänane Saksamaa ja Itaalia mäng tekitas minus lihtsalt meeletu pettumuse. Eile ma nutsin ja tänaseks polnud enam midagi jäänud. Ma olin lihtsalt pettunud. Sügavalt.
I just want my Real Madrid back and forget about this EURO.
Kõik lootused on nüüd Hispaania peal.
***
Ja Sina, kes sa oled ilmselge Portugali vihkaja ja paned kõigile postitustele dislike kus ma Portugalist räägin, tunnista nüüd üles, kes Sa oled ja Sa võid veel andeks saada.
Leave a Reply

