Jalgpall · Random

Random #30 ehk Portugal NT

Nii teeme alustuseks ühe asja selgeks – Ma ei ole Portugali fänn Cristiano Ronaldo pärast. Jätke see nüüd omale meelde ja ärge tulge enam mulle seda rääkima, et ma olen ainult sellepärast nende fänn. It’s getting really annoying, you know.

21.06.2012

Ma olen Portugali fänn olnud juba 8 aastat, mis on üsna piisav staaž, ma leian. Ja kui ma oleks fänn ainult CR pärast, siis ma peaks lõpetama nende toetamise peale igat luhtunud lööki väravale ja peale igat kaotust. See ei ole nii. Ma ei kujuta ette, kuidas saaks sellise suhtumisega ennast üldse fännist nimetada. Fänniks olemine tähendab, et ma olen nendega nii heas kui ka halvas. Jah, täpselt nagu abielutõotus ütleb, sest mina julgen neid omavahel võrrelda küll. Või noh, minu jaoks võiksid nad vabalt kõrvuti eksisteerida, sest ma olen abielus terve Portugali NT-ga. Võtke või jätke. Haa. Tulevikus tuleb mind mu mehel jagada Portugal NT ja Real Madrid-iga. Ha ha.
Kui ma hakkan nüüd tagasi mõtlema, siis aastal 2004 polnud CR isegi veel nii beautiful nagu ta praegu on. Ta on üks nendest, kes vanusega ilusamaks muutub. Alustades olid mu suurimad lemmikud hoopis Deco ja Luis Figo kui teid huvitab. Ja nad meeldivad mulle siiani. Seda eelnevat loogikat arvestades ei peaks nad mulle enam meeldima, sest Figo ei mängi enam ja Deco mängib mingis mulle tundmatus Brasiilia klubis. So what. Still respect them and all that stuff.
Anyway. Tänane jalka oli elamus muidugi. Matthew ei saanud aru, milleks nad üldse proovivad neid väravaid lüüa kui sisse nagunii ei saa. Ma ütlesin seepeale, et aga kui nad ei prooviks, siis ei oleks ju tulemust ka. Ütleme nii, et arvestades total attempts‘e, mis olid Portugali kasuks 20 – 2, oli tulemus ootuspärane. Esitas muidugi selle rumala küsimuse ka, et kui nad kaotavad, kas ma siis ikka armastan neid või.

Muidugi ma olin peale iga luhtunud lööki kergelt õnnetu või närvis või ma ei teagi, mis oleks õigeim, aga see-eest oli õnn hiljem seda suurem. Käed värisesid, pisarad silmas, kurk valus karjumisest jne.

Kui alguses Michael nägi, kes nr7 on, siis ta ütles ‘oh jumal’ ja läks teise tuppa. Ilmselt jäi talle ka mulje, et ma olen CR pärast Portugali toetaja. Oh please ! Ma elasin kõigile teistele ka kaasa, mis ma teha saan, et CR on põhiline, kes väravat püüab lüüa ja tal on selleks ka suurimad võimalused tavaliselt. Aga no tõesti. CR kannab seda nr7 särki, mille eelmine omanik oli muide Luis Figo, täie õigusega.

Ma ei räägi enam mitte kunagi ühegi inimesega, kes ütleb mulle, et ma olen ainult Ronaldo pärast Portugali fänn. Kui te ikka aru ei saanud, siis on see teie oma probleem. See ei tähenda midagi, et mind ei seo hetkel Portugaliga mitte miski. Who knows what will happen.


Olen ma ennast nüüd piisavalt arusaadavaks teinud ?


But perfectly done, my loved ones !! Näeme poolfinaalis.

Kuigi kui mu ennustus täppi läheb, siis me näeme finaalis Hispaaniat ja Saksamaad. Will see. I hope the best as always and you never know what will happen.


***


Õnneks või kahjuks on jalgpall ainus, millest mul praegu kirjutada on.

One thought on “Random #30 ehk Portugal NT

Leave a Reply

