Ameerika · Jalgpall

Day #300

Tuju: Nii õnnelik, nii õnnelik !!!
1. Happy Father’s Day ! Täna on Ameerika isadepäev. Seega head Ameerika isadepäeva kõigile, kes ennast puudutatuna tunnevad.
2. Täna on päev #300, mis on ilus number.
3. Väikstel poistel ka neljapäevast saati kool läbi. Hunnik suvist kodutööd ootab tegemist. Süsteem on selline, et kui nad selle kõik tehtud saavad, siis võivad nad päev otsa mängida, mida iganes nad tahavad – WII, DS jne. Vaadata telekat. Oh, ei jõua ära oodata. Ha ha. Nende oma asi kui kiiresti nad selle tehtud saavad.

4. Mark my words. EURO2016 on Prantsusmaal and I will be there. (Ma pidin selle kuskile jäädvustama, et ma ei saaks oma sõnadest taganeda.) Ma kardan, et FIFA2014 jääb kaugeks, aga mul ei oleks midagi Brasiilias olemise vastu ka. Will see. Peab mõtlema kui palju raha peab välja käima, et kõigil Portugali mängudel kohal olla. Nagu ma isaga rääkisin, et Hispaaniale võiks ju ka kaasa elada, aga kuna nad jõuavad kaugemale ilmselt kui my one and only love ja siis peab ikka selle valima.

5. I love Portugal. Ma kolin sinna kui keegi minuga Austraaliasse minna ei taha. Mark my words. Ja kõik see suur love Portugali vastu sai alguse juba 8 aastat tagasi sellisest imelisest asjast nagu seda on jalgapall.

9.06.2012

6. Veelkord my one and only love Portugal tegi täna suurepärase mängu Hollandi vastu ja ma olen nii õnnelik-õnnelik, et ma ei oska oma rõõmu kohe väljendada kuidagi. Mu kallis Cris sai lõpuks oma mängu käima nagu paistis. Oli ka viimane aeg. B-grupi runner-up. Lihtsalt perfect !!! Oh, I love the so much.

13.06.2012



PS: Suurem aktiivsus toimub mu Tumblr’is muidu. Palju pilte. 99% jalgapll. Go and explore.

Leave a Reply

