Ameerika · fotoblogi

Day #299

Täna oli Ray sünnipäeva “üllatuspidu”. Jutumärkides sellepärast, et ta oli täielikult teadlik sellest. Tami naeris ja rääkis ka, et ta ei tea, mis ettekäändega ta oleks pidanud Ray parki saama.
Aga ma olen armunud nüüd muidu. Oli Ray ema vennapoja poeg või midagi. Ilmselt ma tegelt valetasin praegu, aga see selleks. Armunud olen ma ikkagi. Ha ha. Muretseda pole vaja, läheb üle. Päris kiiresti. Ma tean.
Ray sünnipäevatort.
 Tegelikult ma ütlen nüüd, et ma ei teadnud, kas sünnipäevatort on üks või kaks sõna. Mul on häbi. Aga noh, see peaagu 10 kuud on oma töö teinud.

Nad püüdsid kätte saada puu otsa takerdunud palli ja muid asju.
Aga muidu oli väga tore päev. Pikalt ajasin juttu seal kõigiga. Anti palju soovitusi Las Vegase ja Grand Canyon’i kohta. Grand Canyon’it soovitati külastada hommikul kui päike hakkab tõusma, siis pidid väga ilusad värvid olema. Ja no muidugi Las Vegas’t tasub avastada öösel. Ja mitte kaasas kanda käekotti jne.
***
Ja palun, ma tahan klaaspurgis Coca-Cola’t. Ja ma jõin eile jäätist.

***

Aga muidu kulgevad mu päevad jalgpalli rütmis. Elan, hingan ja söön. Kahju, et see nii vähe aega kestab.

3 thoughts on “Day #299

Leave a Reply

