Ameerika · fotoblogi · Weekend Program

Day #292: Weekend Program vol.3

Vol 3 sellepärast, et ma olen taaskord Holiday Inn’is sellel nädalavahetuse kursusel. Hommikul kodust lahkusime umbes 7am paiku, seega ma ärkasin liiga vara ja praeguseks hetkeks olen ma juba üsna laip. Magama ära ka suht kohe kohe.
Tami tõi mu ära. Homme on Ray’l sünnipäev, saab 50. Täna õhtul pidid selle puhul välja minema ja homme pidi üllatuspidu vms olema vist. Ma loodan, et ma asju väga sassi ei löö sellega, et mulle 5pm peab järgi tulema.
Seekord olin õigel ajal kohal ja jõudsin alguse tutvusavale loengule ka, mis mul eelmine kord ära eksimise tõttu vahele jäi. Midagi olulist ma ei kaotanud ilmselt. Tegelikult meid on seekord tunduvalt vähem. 70+ ainult ja kaks klassi. Eelmine kord oli 4 klassi, see peaks juba midagi ütlema.
Tuppa jõudsin seekord vara ja seega tegin pildid korras toast vahelduseks.
Seekord kasutasin võimalust ja haarasin kaugema voodi.
Kohvimasin seal. Just pistsin 2 pakki kotti. Ha ha.
Ukse “võti” on seal sees. Seekord ainult 3.korrus.
Aga kursusest siis.
Algasid mul Sign Language‘ga. Seekord oli see kaks kursust ehk kokku 4 ja pool tundi. Esimeses tunnis võtsime läbi need samad asjad, mida ma eelmine kord juba ka tegin. Tähestik, numbrid ja mõned märgid, näiteks ’ema’ ja ‘vanaema’ jne. Ajaloost rääkisime. Hea oli meelde tuletada ja hea oli teada, et natuke vähem kui 4 kuuga polegi veel ära unustanud kõike. Teises tunnis tegime juba lauseid jne. Peab hakkama uurima, kus ja kuidas seda Eestis õppida saab. Ikka väga meeldib mulle.
Edasi tuli American Politics, kus rääkisime Obamast ja üleüldse liberaalide ja demokraatide vaadetest jne. Ei olnud just kõige huvitavam, aga noh, poliitika pole kunagi väga mu ala olnud.
Edasi tuli Calligraphy. Esimeste tähtede juures ma mõtlesin küll, et mida paganat ma seal teen, et oleks pidanud ikkagi jooga võtma. Aga lõpuks mulle väga meeldis. Mõtlesin, et peaks omale ka selle pliiatsi ostma ja siis harjutama hakkama.
Süüa saab siin ka muidugi kohutavalt hästi. Oh !
Koduse töö kohta nii palju, et ma ei kirjutanud 3600 sõna täis ja ma saatsin selle eile õhtul ära ja mul on see DONE !!!! Ma pidin pikali kukkuma seal sildi ees, kus need kirjas olid.
Ostsin hunniku postkaarte ka. Nüüd kui ma kunagi postkontorisse lähen, olge valmis ! 🙂
Eelmisest korrast on see ka veel erinev, et õhtune activity ei ole kohustuslik, ei pidanud nime kirja kuskile panema ega midagi.
Mõned pildid tulevad homme ka, sest mul pole telefoni juhet siin kaasas.
JA TE EI KUJUTA ETTE KUI RASKE OLI ISTUDA SEAL KLASSIS, TEADES, ET SAMAL AJAL KÄIB SAKSAMAA JA PORTUGALI MÄNG. MUL POLE OLNUD TÜKK AEGA SELLISEID RASKUSEID PAIGAL PÜSIMISEGA. Mängu lõpus umbes viimast 5 minutit nägin, sest kohvikus oli telekas ja meil hakkas lõuna enne mängu lõppu. Olin peaagu nutma puhkemas, sest Portugal kaotas. Aga nagu ma aru sain, oli neil ikkagi hea mäng olnud.
Aga ma nüüd magama. Homme kell 9 on vaja juba esimeses klassis istuda.
Kisses and hugs.
Leave a Reply

