Ameerika · fotoblogi

Day #291

Mul ei ole teile ikka midagi rääkida, peale selle muidugi, et ma jätkuvalt kordan, et midagi pole rääkida.
Aga sellest nädalast üldiselt siis nii palju, et ma pole praeguse hetkeni avanud oma Word‘i dokumenti, kus peaks valmima 3600 sõnaline essee moodi asi. Jah, due date oli eelmine laupäev. Jah, ja kursused hakkavad homme. Proovin täna ära kirjutada ja ära saata. Aga ma ei saa lubada, et see muidugi juhtub ka. Oh. Endal on ka paha, aga no mis teha.
Eelmine pühapäev võtsin lahti oma sketch book‘i ja mõtlesin, et pole ammu joonistanud. Võtsin siis kätte ja tegin mõned asjad. Ühte neist näete all ka. See Ariel, kes on päris Ariel’i nägu ka. Matthew vaatas ja ütles ‘Uh, naked woman.’ Naer.
Suurte poiste tuba koristades jäid mulle silma maja küljel kasvavate puude õied. Tegin paar pilti, nagu all näete.
Ja täna oli väikstel poistel koolis poolik päev ja käisime McDonalds’is lõunal. Steven ja Michael on juba teisipäevast saati suvevaheajal ja Alex tuleb ka täna koju. Ainult väiksed mul käivad veel terve järgmise nädala ka koolis. Eks siis paistab milline hakkab summer schedule olema.
Ma olen nii õnnelik, et lõpuks lõpuks hakkas Euro 2012. Ma olen seda nii kaua oodanud. Oh. Ja muidugi ma nutan patja pmt, sest homme on Germany vs Portugal ja kus mina sel ajal olen, ah ?! Seal lollidel kursustel. Emme küsis mingi aeg, mis tähtsam on. Te ju teate, et jalgpall on mulle iga kell tähtsam, aga kahjuks on see jama seal kohustuslik. Nende credit‘ite saamine, ma mõtlen. Kurvaks teeb kohe. Samas ma leian, et see on lihtsam viis nende saamiseks kui istuda mitu kuud kuskile klassiruumis, millega ma olen mõneks ajaks lõpparve teinud. Seni kuni ma Eestis paikseks jään (mõneks ajaks vähemalt) ja kooli lähen jälle. Ning siis kolin Hispaaniasse.

The End.

PS: TV3 kodulehel jäi silma koht, et seal otsitakse pidevalt uusi näitlejaid. Peaks ka ankeedi täitma naljapärast, äkki saan ka kuskile massistseeni vms. Ha ha. Dawaj, kõik näitlejaks !! (see on link).

Leave a Reply

