Ameerika · fotoblogi

Day #280 ehk Memorial Day

Memorial Day on kõigi USA hukkunud sõjaväelaste mälestamiseks.

Kombeks on BBQ ja muud sellised asjad. Me käisime siis host family‘ga Glendale’is peretuttavate juures, neil oli basseinipidu. Seega selle aasta esimene ujumine tehtud. Päris kaua hulpisin seal ringi. Nico vaikselt üritas mind uputada ja Steven üritas mind Nico eest kaitsta. Väga fun oli.

Kõigile pidin endiselt seletama, kus on Eesti, kui kaua ma USAs olen olnud ja kui väga mulle siin ikka meeldib.

Steven hiljem küsis, kas Eestis ka päevitada saab. Alex naeris ja ütles, et seal on ka päike muidugi, et ega see päris Arktikas ka pole. Siis Steven küsis, kas meil rannad ka on. Ma ütlesin, et meil on meri seal, eksole. Naer noh. Küsis, kas need on soojad. Siin on ju nii, et osad rannad on külmemad kui teised. Ma kirjutasin ju mingi aeg, et näiteks Manhattan beach oli külm ja tuuline samas kui Santa Monica oma oli kuum ja päikseline. Siis läksid Michael’iga muidugi vaidlema, kas Eesti on alumine või ülemine Balti riikidest. Naer. Ma lõin selguse majja lõpuks.

Korvpalli mängisime.

Batuudil hüppasime. Jah, mina ka.

Olin niisama ilus.

Ujusime seal basseinis. Minust pilti ei ole muidugi.

Aga endiselt ma mõtlen, et peaks ostma omale ujumispluusi. Ma tunnen ennast alati nii alasti bikiinides kui kõik teised kannavad pluuse. Ma ei tea miks see siin nii kombeks on, aga mul on tõsiselt imelik juba.

Leave a Reply

