Eurovision · Random

Random #29 ehk Eurovision Grand Final

Eurovisioni vaatama asudes ja kuulates uuesti Azerbaijan’i võidulugu tekkis mõte, et võib olla ei meeldinud mulle see sellepärast, et ma olin nii kohutavalt vaimustuses oma Rootsist eelmine aasta.
Tegelikult on seda show‘d üldse päris huvitav vaadata päevasel ajal ja unega võitlust pidamata. Aeg läks mitu korda kiiremini kohe. Ja vägev oli see kui Hall lipuvärvidesse läks.
Ma oleks oma esikümnesse pannud rohkem kui 10 lugu. Ma võiks teile terve tabeli ka ju anda, aga piisab teile nendest ka. Oma playlist‘i sain päris mitu uut lugu vähemalt.
1. Sweden – Loreen ‘Euphoria’

2. Germany – Roman Lob ‘Standing Still’

3. Italy – Nina Zilli ‘L’Amore É Femmina (Out of Love)’

4. Hungary – Compact Disco ‘Sound of Our Hearts’

5. Norway – Tooju ‘Stay’

6. Turkey – Can Bonomo ‘Love Me Back’

7. Estonia – Ott Lepland ‘Kuula’

8. Iceland – Greta Salóme & Jónsi ‘Never Forget’

9. Malta – Kurt Calleja ‘This is the Night’

10. Serbia – Želiko Joksimović ‘Nije Ljubav Stvar’

Minu tabelis oli viimasel kohal muidugi Albania, nagu ikka.
***
Hääletamist oli nii veider vaadata. Väljas oli valge. Tavaliselt ma võitlen unega sel ajal. Täna ma jõin kohvi sellel ajal. Imelik.
Goosebumps terve hääletuse ajal ja iga kord kui Rootsi sai 12 ma plaksutasin omaette siin. Muud punktid tegid ka head meelt muidugi mulle. Fänn nagu ma olen siin. Umbes poolepeal tulid mul poisid ka seljataha seda vaatama. Kõik lausa. Välja arvatud Michael. Vägev.
Ma vist ei ole seda ka maininud, et ma emmele lubasin, et ma lähen järgmine aasta Eurovisioonile kui see kuskil lähedal toimub. Ja nagu tellimise peale sain ma selle Rootsi. Õnnelik õnnelik. Kes minuga siis kampa lööb ?

Ja Eesti 6. koht on väga super tulemus. Õnnitlused.

Oh, tõmbame nüüd joone alla ja hakkame järgmist aastat ootama.

2 thoughts on “Random #29 ehk Eurovision Grand Final

Leave a Reply

