Eurovision · Random

Random #28 ehk Eurovisiooni poolfinaalid

Otsustasin, et panen mõlemad poolfinaalid ühte postitusse ja siis hiljem eraldi postitus finaali kohta. Esimest korda juhtus see aasta selline asi, et peale Eesti euroloo polnud ma mitte ühtegi teist kuulnud ega kuulanud. Ma ei teinud seda tahtlikult, lihtsalt juhtus nii.
***
1. poolfinaal
Tegin ka oma tabeli. Võin öelda, et pakkusin õigesti tervelt 9 lugu 10st. Minu valikusse ei mahtunud Albaania, selle oleks asendanud Šveits in my opinion.
1. Hungary – Compact Disco – Sound of Our Hearts
2. Iceland – Greta Salóme & Jónsi – Never Forget
3. Switzerland – Sinplus -Unbreakable
4. Cyprus – Ivi Adamou – La La Love
5. Romania – Mandinga – Zaleilah
6. Ireland – Jedward – Waterline
7. Denmark – Soluna Samay – Should’ve Known Better
8. Greece – Eleftheria Eleftheriou – Aphrodisiac
9. Moldova – Pasha Parfeny – Lautar
10. Russia – Buranovskiye Babushki – Party for Everybody
Kindlasti mängis siin kaasa palju ka see, et mul ei olnud lugudel subtiitreid all ja seega ei saanud ma paljudest aru.
Soome lugu meelsid mulle ka muidu. Ja lugu, mis tekitas täieliku wtf is this shit tunde, oli Montenegro. Albaania mulle ka ei meeldinud. Okay, hea hääl ja jutud, aga no ikkagi.
***
2.poolfinaal
Mu tabel jälle. Eks peale finaali selgub, millistel kohtadel need lood tegelikult olid, mis edasi said. Endiselt kahjuks subtiitrite puudumise tõttu mitmed laulud arusaamatud.

Aga üldiselt oli see poolfinaal palju parem kui esimene ja ma oleks edasi saatnud rohkem kui 10 lugu.

Mina ei oleks edasi pakkunud Leedut, Bosnia-Herzegovina’t ja Makedooniat (või noh seda viimast mamõtlesin, aga ei mahtunud enam mu tabelisse). Muidu ma olen päris hea selles juba.

1. Sweden – Loreen – Euphoria
2. Slovakia – Max Jason Mai – Don’t Close Your Eyes
3. Norway – Tooju – Stay
4. Estonia – Ott Lepland – Kuula
5. Malta – Kurt Calleja – This is the Night
6. Turkey – Can Bonomo – Love Me Back
7. Belarus – Litesound – We Are the Heroes
8. Serbia – Želiko Joksimović – Nije Ljubav Stvar
9. Bulgaria – Sofi Marinova – Love Unlimited
10. Ukraine – Gaitana – Be My Guest

Ja kui Rootsi ei võida, siis ma olen sunnitud andma jälle lubaduse, et ma ei vaata järgmine aasta enam seda jama. Täpselt sama asja tõttu lubasin ma seda ka eelmine aasta. Deja vu. Ma ei tea, mis mul viimasel ajal selle Rootsiga on… Imelik.

Ja ma ei saa aru, mis Eestil nende Superstaaridega on. Kõigepealt Getter ja nüüd Ott. Mitte et mul nende vastu midagi oleks, aga ikkagi.

Bulgaaria lugu meenutas tegelikult mulle Inna lugusid. Ma ei usu, et ma ainuke olen ?

Vahepaladest nii palju, et see kui eelmised võitjad laulsid seal järjest siis oli mul tibutagi terve aeg.. Ja siis ma mõtlesin, et ma ikka nii väga armastan Eurovisiooni ja hoolimata oma lubadustest ei suuda ma seda vaatamata jätta. Oh. Ja ma lubasin emmele, et kui see järgmine aasta kuskil väga kaugel pole, siis ma lähen kohale sinna. Rootsi oleks ilus ju..

Aga eelmise aasta võidulugu on üks vähestest, mis mulle absoluutselt meeldinud pole.

Ja selles Suurel Viisikul on hea, nad ei pea üldse pingutama (kui nad just võita ei taha).. Nii palju kui nendest klippidest olen aru saanud, tunduvad Prantsusmaa, Itaalia ja Saksamaa lood päris head.

Goosebumps muidugi kui Eesti lipuke sinna ilmus. We’re doing good viimasel ajal, peaks ütlema.

Nüüd laupäeva ootama !

Leave a Reply

