Ameerika · fotoblogi

Day #267 LA County Arboretum & Botanic Garden

Täna jäi Nico ka koju, sest tundis ennast hommikul halvasti ja oksendas vist ka. Hiljem tundis ta ennast nii palju paremini, et tegi ettepaneku minna Arboretum’isse. Häbi on tunnistada, aga ma käisin seal viimati jaanuaris. Tegelt on asi selles, et ma olen lihtsalt laisk. Ma võiks iga hommik kell 8am sinna minna ja 10am juba tagasi olla ja Daniella magama panna ilusti. Aga no ei viitsi. Ma ei tea, mis mul viga on. Nagu see oleks kohutavalt kaugel, eksole. Sama lähedal nagu Türil mul kool oli põhimõtteliselt või pisut kaugemal. Kaugel. Mhm. Muidugi.

Gift shop‘is käisin ka. Neil on uusi postkaarte. Ja ma otsin šokolaadi ka. Pole küll Kalevi oma, aga eriline siiski ju. Too müüja seal küsis, kas ma olen nanny ja kust ma pärit olen. Teadis, et meil on seal veel Läti ka. Leedu ei tulnud tal meelde. Tore kui ikka teatakse ka, kus see pisike Eesti ikkagi on.

Ladybugs by Patrick E. Steel and glass.
Emme, mu emadepäeva lilled sulle. Tagantjärele. 🙂

Octopus by Patrick E. Mixed media.
Modern couple 14 by James Hill. Oxidized patina and steel.

Tibud olid niiiiiii nunnud.
Eestis kasvatame toas potis, siin aga õues.

Queen Anne cottage 
Vahepeal satun ise ka mõnele pildile. Koos Daniellaga.
Nüüd aga õue jälle raamatut nautima. Kisses and hugs.
Leave a Reply

