Ameerika

Day #259

Daniella on haige ja mina olen ka nii väsinud. Oh. Ta nuttis enam vähem terve öö ja siis ma ei saanud selle tõttu magada. Hommikul oli Tami temaga vist kiirabis või kuskil ka käinud. Arst ütles, et lihtsalt külmetus on. Tami oli viisakalt talle teada andnud siis, et Daniella on ta seitsmes laps ja no please, kui ta ööläbi nutab, siis ikka ei ole see niisama külmetus.
Magas täna praktiliselt terve päeva, alles 3pm paiku ärkas üles. Juba päris inimese moodi oli. Muidu kui vahepeal silmad lahti tegi, siis ei seisnud need lahtigi jne. Nii abitu tunne oli. Jube kuum on ta ka. Oh.

***

Käisime Tami’ga laupäeval Walmart’is ka. Rääkisime natuke. Ma ei suuda uskuda, et ma 3 ja poole kuu pärast lahkun. Oh. Ja nende uus Au-Pair-to-be on Austriast. Ma istun ja ohkan siin. Selle pärast, et see on nii lühike aeg. Ahjaa, see ka, et tundub, et kõik Au Pair’id, kes siin peres  on olnud kuskilt Ida-Euroopa kandist, on otsustanud siia jääda. Üks Eesti Au Pair, kes neil oli, elab siin nüüd. Ja üks, kes oli Venemaalt, elab vist Kanadas. Ega minagi siis halvem ei saa ju olla. Rääkisin talle ka oma edasisest plaanist. Ta rääkis oma sõbranna või kellegi seiklustest siis, et olid ebaseaduslikult seal tööd teinud ja siis oli immigratsiooniamet vms sinna läinud ja kõik olid jooksnud. Lihtne naer oli.

Leave a Reply

