Ameerika · fotoblogi

Day #256

Tuju: 🙂
Kuulan: One Direction – What Makes You Beautiful

Daniella räägib mõnusalt palju juba. Nimedest nii palju, et Lucas on Tudi ja Nico on Ninni. Mina olen Nanni. Steven ja Michael on liiga rasked ilmselt veel ning Matthew on midagi sarnast sõnaga mom.

Mingi päev vaatasin pilte, mis ma Daniellast teinud olen. Kogu selle aja jooksul. Muidu ei saa nagu arugi, et ta nii palju kasvanud on.
Vahepeal saan ma kurjaks ta peale. Istub mu voodis ja mõtleb, et ah ei hakka potile küsima, eksole. Istub/seisab seal, kus juhtub ja laseb täis ennast. Oh please, eksole.
Kui uni maha murrab, silmad pahupidi juba.
Mul on ilusad järjehoidjad nüüd. Ja raamatuid loen ikka palju. Kohvi/teed joon kõrvale veel rohkem. Nüüd nädalavahetus ja saab veel rohkem lugeda. Internet on mõttetu. Raamatud on paremad. Palju palju.
Sellised jogurtid siis.
Ja ma avastasin, et digikal on selline programm, et ma saan photobooth‘i mängida. Ha ! Olen omaette loll siin.
Leave a Reply

