Mõttekäigud · Random · Unenägu

Random #24

Viimasel ajal tundub mulle, et mu unenäod püüavad mulle midagi öelda. Alustades sellest kui ma Arvit unes nägin ja seda, millest me rääkisime ning lõpetades sellega, mis ma viimased ööd Kaarlist olen unes näinud. Selline kahtlane värk on, peaks mainima. Või siis ei püüa nad mulle tegelikult midagi öelda, aga ma olen lihtsalt rumal ja tahan ise nendest midagi välja lugeda. Samas aga kui arvestada, et mulle jäävad meelde ainult need osad, mis tunduvad endas mingit sõnumit sisaldavat, siis jällegi nagu oleks seal midagi… See, mis ma nendest välja loen, pole aga sugugi hea. Vähemalt ühelt poolt vaadates. Teise poolelt vaadates on kõik ilus.
Aga öelge siis mulle, kuidas asjad on.
Leave a Reply

