Ameerika

Day #246 vol.2

Natuke halbu uudiseid ka:
1. Mul pole enam kidlustust, mis tähendab, et mina enam ei sõida. Seega ma ei tea, mis saab kõigi asjadega, kus oldi arvestatud minu autoga + ma ei tea, mis suvel saama hakkab. Istun kodus lastega iga päev ?
2. Ma pean maksma $500, sest see oli isiklike asjade ajamiseks tehtud sõit, mis tähendab, et ma olen praktiliselt pankrotis. Ma kardan, et ma ei tule oma rahadega nii välja nagu oleks vaja. Seega ma ei tea, mis saab kõikidest plaanitud asjadest üleüldse.
6 thoughts on “Day #246 vol.2

  1. Esiteks, kui sa mõtled California trippi, siis sinul peaks küll üldse kõige vähem raha kuluma selle juures 😀
    Teiseks, see, et algul arvestasin su autoga, okei, see selleks, uurisin nagunii juba pigem neid hindu, kui algusest peale rentida, ehk siis 4ndast-12ndani. Seega sellepärast ei peaks sa muretsema. Kui öömaja pakud paar ööd, anname andeks 😀
    Nii, et see, et sa hetkel pankrotis oled, paraneb kohe kui saad uue palga ja vähem shopingut. ma olen kogu aeg pankrotis ja ikka teen suuri plaane. Mul pole hetkel isegi sellist raha, et Californiasse lennupileteid veel osta 😀 Võta rahulikult 🙂

    Aga kahju ikka, et nii läks. Olen siin kuulnud, kuidas mõni sõidab nt maja seina ja siis hostpere ütleb, et ah pole hullu, oligi vaja maja värvida. Sellega tuleb meelde, et sa ka vist kohe alguses sõitsid garaaziukse sisse? Aga, miks sul ühe õnnetuse pärast, enam kindlustust ei ole. Kõigil võib ju juhtuda, ega see meelega ei olnud..

  2. Ära muretse. Kui sa midagi väga tahad, siis asjad jooksevad ise paika. Tundub naiivne mõtlemine, aga see töötab! “The Secret”… Edu sulle!

  3. Ja Eveli. Ma nagunii usun, et kõik juhtub põhjusega ja kõik on millekski kasulik/vajalik. Lihtsalt tuleb see üles leida sealt halva hulgast. Ma püüan leida ja ootan.

Leave a Reply

