Day #246

Ma ei ole teile veel näidanud pilte oma neighborhood‘ist. Parandan vea nüüd.
Mäed pilvede sees on üks mu lemmikuid vaatepilte siin.
Paabulindude toitmine on ka keelatud.
Palju ilusaid maju on meil siin. Meie majast mul muidugi pilti pole. Ehk kunagi saate.
Kui Khadija ja Ana esimest korda mul siia tulid, siis nad olid nii üllatunud paabulindude üle, et mis mõttes nad siin niisama elavadki või. Minu jaoks on nad pigem tüütud juba.
Meie naabermaja. Ilus ilus. 
***
Täna oli Barcelona ja Chelsea mäng. Esimese poolaja järel oli mul tunne, et tegelt ka, mis Chelsea‘l viga on. Teine poolaeg õnneks oli juba hea. Ma olin õnnelik, et Fernando Torres lõpus mängu tuli. Ja ma nutsin rõõmupisaraid kui tema Chelsea Champions League finaali viis oma imelise väravaga. Üks parimaid mänge, mis ma näinud olen. Ja mis mõttes Messi oma penalti latti lõi ?! Tunne oli selline, et wtf did I just see. Terve mäng oli selline WTF tunne peal. Imeline. Imeline.
Homme olgu parem sama imeline mäng Real Madridi ja Bayerni vahel.

Ma ei ole Chelsea fänn. Ma ei ole Barca fänn. Aga mõlemas on keegi, kelle fänn ma olen. Fernando Torres ja David Villa. See ei tee mind halvemaks Real Madrid‘i fänniks. Sest lõppude lõpuks olen ma ka Hispaania NT fänn. Ja muidugi Portugali NT.

Kui mängijad ise suudavad mängida erinevates tiimides, aga mängivad samas rahvustiimis, siis miks peab fännide vahel nii palju viha olema ? Ei saa aru.

Leave a Reply

