Ameerika · Beach · fotoblogi · Manhattan Beach · Minufoto · Ocean

Day #243: Manhattan Beach

Tuju: 🙂
Pidin juba eile Khadija ja Ana’ga välja minema, aga kuna ma lõptasin alles 7pm töö, siis enam ei jõudnud. Ütlesid, et mõtlesid täna randa minna. Ma vastasin, et olen käpp kui tunnike kauem oodata saavad, sest täna oli ju Real Madrid‘i ja Barcelona mäng. Oh. Ma olen nii õnnelik. Sain omale suurest närvitsemisest peavalu ja lõpuks käed ka värisesid suurest õnnest. Nad jõudsid siia umbes täpselt siis kui mäng lõppes.

Kui ma lahkusin, siis Matthew ütles, et Haa, Jannel on boyfriend. Ha ha, eksole. Aa, ja siis ta tuli lagedale veel sellise avaldusega ka, et mul on Eestis prillidega boyfriend. Ma ei tea, keda ta mõtleb ja ma ei tea, kust ta sellise asja peale üleüldse tuli..

Päeval oli umbes 30C ringis, aga mida lähemale Manhattan Beach‘ile jõudsime, seda hullemaks ilm läks.
Seal oli ainult 20C ringis ja täiega jahe. Tuul oli külm ja päikest polnud nagu ka piltidelt näha on. Aga hästi palju surfareid oli seal. Ajasime ühega juttu ka natuke.
Ma ei usu, et me seal 20 minutitki istusime. Pidasime kiirelt oma lõunasöögi pikniku ära ja lahkusime.
Jalustasime natukene, aga seal polnud mitte midagi vaadata. Otsustasime, et suvel lähme tagasi sinna, et tundub ikkagi ilus rand olema.
Pärast käisime Americana at Brand‘is, sõime seal kreppe jälle. Õhtusöögi eest või nii.
Homme lähme vist Hollywood’i lõunale. Sounds weird…
***
Järgmine nädal mul uus schedule ka. Maria töötab 12am – 4pm ehk siis toob lapsed koolist ära ja kõik jutud. Ma hakkan ilmselt pesu pesema jälle jne. Aga ma ei kuulnud päris täpselt, kas Tami ütles, et see on ainult seni kuni ma auto tagasi saan või mitte. Midagi ta auto kohta ütles, aga ma ei pööranud enam tähelepanu siis. Aga üldiselt peaks ütlema, et see suur ebamugavustunne on üle läinud nüüd.

Leave a Reply

