fotoblogi · Jalgpall · Random

Random #22 Jalgpalli-eri

Mõtlesin, et vajan natuke cheer up‘i siin ja tuli meelde, et pole ammu jalgpalli vaadanud. Ning ideaalne on see, et juhtus olema Real Madrid‘i ja Bayern‘i mäng. Real ju mu lemmik nagunii. Ja siis juba mõtlesin, et teen väikese ülevaate oma jalgpallihulluse ajaloost.

Aga ilus mäng oli. Isegi sellest hoolimata, et Bayern võitis. Aga nagu see lubadus on, et nii heas kui halvas, siis ma armastan ikka oma Real’i edasi.

Ribéry 17′
Özil 53′
Gomez 89′
***
Kui nüüd hakata mõtlema, siis ma ei mäletagi, millest täpselt mu jalgapallivaimustus alguse sai, aga ühel hetkel olin ma omadega sees mis sees. Ja välja ma ei tahagi saada. Lootust nagunii ka pole.
Mäletan kuidas ma vaatasin UEFA 2004 turniiri, mis oligi ilmselt esimene, sest enne seda olin ma veel noor natuke. Istusin õhtul hilja üleval, et mänge vaadata. Siis saingi ma omale lemmikmeeskonnaks Portugali ja üheks lemmikmängijaks Cristiano Ronaldo – mõlemad on mu suurimad lemmikud siiani. Mõelda vaid, et Ronaldo oli siis ainult 19. Ma ei tea, miks just nemad, aga nii juhtus. Ja praeguseks juba 8 aastat. Wow. Staažikas fänn.

Portugal UEFA 2004. I miss Deco and Luis Figo 😦
Sellele järgnes juba FIFA 2006 turniiri, mille finaali vaatasin Soomes ja kõik isa toonased korterikaaslased olid üllatunud nähes nii suurt jalgapallifännist tüdrukut. Mäletan isegi neid suuri ülevoolavaid tundeid kui Zinedine Zidane seda Itaalia mängijat peaga lõi.

Portugal FIFA 2006

Ning juba oli kord UEFA 2008 ja FIFA 2010 käes, millega tuli Hispaania kõigepealt Euroopa meistriks ja siis ka juba Maailma meistriks. Ja ma olin õnnelik, sest selleks ajaks oli Hispaania saanud ka üheks mu suureks lemmikuks (no Portugali mitte keegi  muidugi troonilt ei tõuka).

Portugal UEFA 2008
Portugal FIFA 2010 away-kit
Hispaania FIFA 2010
Hispaania UEFA 2008

UEFA Champions League‘st on mu vaieldamatu lemmik Real Madrid, nagu te kindlasti juba ka aru saite. Ma peaks omale kuskilt RM‘i jersey muretsema.. Ja tattoo teen ka CR7. Haa !

CR 4/17/2012

Ma vist ei peaks siin ka eraldi mainima, milliste tunnetega ootan ma nüüd UEFA 2012 ja FIFA 2014 turniire. Õnneks UEFA-ni on ainult 51 päeva veel. Jah, ma loen päevi selleni, kui kedagi huvitab.

Real Madrid 4/17/2012
***
Ma arvan, et see oli nüüd natuke rõõmsama sisuga postitus, sest jalgpall on üks väheseid asju, mis suudab mind ükskõik millises seisus olles alati rõõmustada.

Ma võiks neid pilte siia veel panna, aga vaadake parem Tumblr’ist neid 🙂

4/17/2012
4 thoughts on “Random #22 Jalgpalli-eri

Leave a Reply

