Ameerika · fotoblogi

Day #238

Helistasin täna kindlustusse ka ära. Oh issand, ma ütlen sellepeale. Küsis mult selliseid asju, et mine hulluks, näiteks, et mis teise juhi nimi oli, numbrimärgi numbrit jne. No ma tundsin ennast ikka erilise lambana vahepeal. No tegelt ka, isegi seda ei teadnud, mis numbrimärgil kirjas on meil. Ja siis küsis veel, mis auto teine oli ja numbrimärk jne. No tegelt ka. Ma ei kirjuta omale neid üles. Need peaks kõik politse raportis kirjas olema, miks ma neid teadma pean ?! Eks ole nüüd näha, mis saab ja kaua ma autota olen ja kas ma üldse veel kunagi sõita saan siin (sest Tamil tundub mingi uus schedule plaanis olevat, aga mulle pole keegi veel midagi rääkinud). Täna ka hommikul Ray viis lapsed kooli, Tami viis auto parandusse ja tema tõi lapsed ära ka koolist.

Täitsa lõpp kui tige ma olen enda peale ja kui pettunud ma endas olen. Tegelt ka, pole sellist tunnet ma-ei-tea-kui-kaua olnud. Täpselt selline tunne on, et ma tahan koju. Päriselt. Kohe tuleks kui võimalus oleks. Ma tunnen ennast siin hetkel nii halvasti ja ebamugavalt kui vähegi võimalik on. Tahaks nutta. Andke keegi mulle oma õlg, palun. Tegelt ka, ma käitun, nagu ma oleks kellegi ära tapnud. Oh, ma ei tea, mis saab…

***

Kirjutasin omale täna kirja ka. Sellise, mis 10 aasta pärast avamiseks on mõeldud. Mõtlesin, et on huvitav. Seega, emme, kui see kunagi kohale jõuab, ärge siis mõelge midagi imelikku, lihtsalt pange see kuskile kindlasse kohta. Näiteks viige vanaema juurde ja pange mõnda mu asjade kasti ja las vedeleb seal. Järgmised 10 aastat.
Ja meil peaks täielik suvi siin see nädal nüüd olema. Hetkel näitab 28-32C igaks päevaks. Päris hea.
Leave a Reply

