Day #234: The Huntington Gardens

 Käisime täna Daniella, Matthew ja Lucas’ega Huntington‘is. Nico helistas Tami’le ja ütles, et ei taha minna, vabanduseks tõi, et tal on vaja oma state report lõpetada. Jajah, enamuse ajast mängis arvutimänge, ma arvan.
Tegelikult mulle kohutavalt väga palju meeldib seal. Seal on nii ilus. Täna oli hea ilm ka. 20C või isegi alla selle natuke. Mõnus.
North Vista
Edasi liikusime Desert Garden‘isse, kus olid siis kaktused ja aaloed jm sellised taimed.
Jalutasime läbi Rose Gardeni.
Ja jõudsimegi lõpuks ometi taas-avatus Japanese Garden’isse. See oli nii ilus. Tõesti. Lemmikosa mul seal üleüldse. Ma tahaks omale ka mingit jaapani aia osa kunagi. Oh…
Seda ka, et kuna ma olin Daniellaga, siis ma pidin kasutama kõiki kaldteid, mis muidugi olid kordades pikemad kui trepid, seega ma olin lõpuks ikka väga läbi omadega. Aga võib olla hea ka, näeb ju tegelikult rohkem ?
Bonsai
Ja lõpuks jõudsime Chinese Garden‘isse. See on praegu veel ilusam kui oli jaanuaris.
Pavilion of Three Friends
Edasi käisime uuesti tiiru ka nendes kasuvhoonetes, kus olid erinevad kliimad (?) jm.
Vot siis. Ma ju räägin, et meil siin ei saja eriti.
 Lahkudes jäid parklas aga silma kirsiõied. Oh, kuidas ma armastan neid.. Eriti ilus on muidugi sellise taeva taustal.
Leave a Reply

