Ehted · fotoblogi · Random

Random #20 Ehte-eri

Mu suureks nõrkuseks on kõikvõimalikud ehted. Olgu nendeks siis kaelakeed, sõrmused või kõrvarõngad. Kõike peab mul olema palju-palju. Iseasi muidugi, kas ma neid kõiki kunagi kannan ka..
Eile täienes mu ehtekogu siis kolme üübernunnu elaniku võrra. Kõik on pärit LA Zoo suveniiripoest.
Pika ketiga elevant $6.99
Öökull-kõrvarõngad $6.99
Tähendab, et mul ei ole öökulli vaimustust, aga need olid lihtsalt niivõrd nunnud, et ma ei suutnud kohe noh..
Roosa öökulliga kaelakee $6.99
Tegelikult neid ehteid karpi pannes selgus, et sealt vaatab vastu päris mitu asja, mida ma kordagi pole veel kandnud. Ometi aga ei suuda ma ilmselt ka edaspidi poes niisama mööda minna mind kutsuvatest ehetest. Bad habit, ma peaks ütlema..
Leave a Reply

