Ameerika · fotoblogi · LA Zoo

Day #232: Los Angeles Zoo

Käisime täna väiksemate lastega loomaaias. Päris mõnus oli, väljas on ju nii ilusad ilmad ka, et miks ka mitte.
Seekord oli avatud ka roomajate maja, mis eelmine kord veel suletud oli. See alumine ussike sõi midagi parasjagu, päris hästi oli näha, kuidas see mööda teda liikus.
Mulle kohutavalt meeldivad koaalad, ma võtaks omale ühe koduloomaks ka kui ma saaks. Tahaks talle pai teha ja teda nunnutada jne jne. Oeh..
Seekord käisin suveniiripoes ka. Peab hakkama vaikselt ikka igalt poolt asju juba ostma, palju pole enam jäänud. Õnneks või kahjuks. Ahjaa, sellega meenub, et Tami eile küsis ka, et kas ma olen kindel, et ma ikka tahan ära minna, sest nad leidsid ühe ja kui nad kinnitavad, siis ei ole mul enam valikut. Täna mõtlesin küll, et oeh.. aga jah, ma ikka tulen koju.
Leave a Reply

