Day #229: Santa Monica

Tegelt ma kirjutan seda postitust pühapäeval, aga selguse huvides panen kuupäeva, mil sündmus toimus.
***
Khadijal oli sünnipäev ja otsustasime selle puhul siis Santa Monica’sse randa minna. Minu poolt oli auto ja tema poolt oli GPS. Kohe lust oli sedasi sõita.

Aga päris mõned tunnid vedelesime seal. Ma sain mõnusalt punaseks, nagu ikka. Aga ära ei põlenud. Ma saan sellest üsna kiiresti aru ja täna (pühapäeval) on päris hea tunne juba. Polnud päris tükk aega nii vähestes riietes ilusaid mehi näinud, kohe hea oli vaadata, you know..

Vesi oli muidugi üüratult külm. Ookean ikkagi ju. Lõpuks sain ühe asja oma To-Do listist veel maha tõmmata. Pacific Ocean – Done. Nüüd teised ka vaja ette võtta.
Taga paistab kuulus Santa Monica Pier. (Kliet Forever 21 – $16.50)
Jalutasime veel pärast Venice Beach‘ile ka. Khjadija tahtis omale suurt California kirjaga rätikut osta. Ma vaatasin seal ise ka T-särke ja pusasid, aga ei ostnud. Eks kunagi teine kord, ma usun, et ma lähen sinna veel.
Venice Beach on muidu väga mõnus koht. Oleks hetkega nagu Jamaicale sattunud. Päriselt. Nii mõnus chill koht oli see poodidega tänav seal. Päris palju oli seal igasuguseid Tattoo ja Piercing‘u salonge. Ma küll ei ole kindel, kas ma julgeks omale sellises kohas teha midagi, aga rahvast oli nendes päris palju.
***

Õhtul Khadija tahtis veel välja minna. Ma küll ütlesin talle, et ma olen väsinud, aga noh läksin ikkagi. Käisime Hollywood‘is ühes vesipiibu kohas piibutamas. Päris mõnus oli ja maksis $20. Aga ma seal kaua olla ei suutnud. Pidin magama jääma ja mina ju sõitsin ka veel. Ta ilmselt solvus (vms) päris hullult, sest me rohkem enam ei rääkinud. Ja kui ma ta õhtul maha panin koduukse juurde, siis ta ka pobises ‘bye’ ainult.

Ma sain Khadija peale ka kurjaks korra. Tahtis, et ma külgboksi pargiks ennast. Halloo, ma tegin seda viimati korralikult autokoolis, pea 3 aastat tagasi. Lõpuks tegi ta seda ise.

Ma ei tea, miks mul piibu tegemine kogu aeg südame pahaks ajab. Alguses on hea, aga siis mingi hetk. Eile jäi hästi natuke puudu, lõpetasin napilt enne ära.
Ja väsinuna on päris hull autoga sõita. Ma tundsin, kuidas aju ei taha enam koostööd mu kehaga teha. Oleks me seal veel natuke olnud, siis oleks juba väga jama olnud.
Kleit Forever 21 – $24.80
Aa, muidu see pluus peaks kleit olema, aga see on nii üübermini, et ma ei kujuta ette, kuhu sellega minna. Või noh, samas kui ma vaatan, kuidas inimesed siin õhtuti klubides käivad, siis jah, see kleit on väga normaalse pikkusega. Aga ei aitäh, ma ei tahaks nüüd litsakas ka välja näha, eksole..
***
Aga täna (pühapäeval) lähme vist Ray tädi juurde Easter Dinner‘ile ka.
Leave a Reply

