Day #223: Happy B-Day to Me !

Inglikoorid ja fanfaarid. Ma olen 21 !! Kui te arvata, et selle vanusega mul mingi teine enesetunne peaks olema, siis te eksite. Ja see ei olnud ka eriline tunne, et ma läksin magama 20-aastasena ja ärkasin 21-aastasena.

Eile koju jõudes oli FB ka sünnipäevaõnnitlusi juba täis. Veider oli, et seal oli mu sünnipäev kestnud juba nii kaua enne kui see mulle üldse kättegi jõudis. Aga mõelda vaid kui kaua ma järjest oma sünnipäeva pidada sain.

Aga noh. Nüüd on see siis käes. Finally olen siis päris päriselt igat pidi täisealine. Teist korda põhimõtteliselt. Ja osaliselt täiesti esimest korda.

The journey of a thousand miles begins with one step. (sõrmusel)

Eks nüüd võtab natuke aega see harjumine selle uue vanusega. Hea, et see mul vähemalt masendust ei tekitanud nagu 20.sünnipäev seda tegi.

Aga ma võin selle masenduse omale kohe tekitada kui ma hakkan mõtlema kui vähe veel ja ma olen juba 30. Aga ei, niigi on täna väga emotsionnalne päev olnud ja seda siia lisada oleks küll liiast juba.

Mõned kingitused, aga mitte kõik, on ülal näha ka nüüd.

***
Mõtlesin alguses, et kirjutan siia mõned õnnesoovid ka, mis sellised silmapaistvamad olid, aga loobusin, sest oleks liiga pikaks muidu see postitus läinud. Saate need, mis suurimaid emotsioone täna tekitasid:

Liia
Raki, Raina, Indrek, Inx ja Rasmus: VIDEO

Aitäh vanaemale ja emmele, kes mu mõlemad nutma ajasid (mitte pahaga).

Kõige suurema šoki sain ma ka FB vahendusel, kus mulle oli kiri. Mu poolvennalt, kes soovis mulle õnne mu isa poolt. Pärisisa. Oli šokk. 21 aastat võttis see siis aega või ? God bless the Facebook, eksole ! (sarkasm)

Need kolm viimast inimest on põhjuseks, miks ma terve hommiku nutsin ja selle tõttu mu pea terve päev valutas.

Aga kokkuvõtteks tahan ma tänada kõiki, kes mind täna meeles pidasid !

Leave a Reply

