Ameerika · Americana at Brand · fotoblogi

Day #222: Americana at Brand

Teen siis kiirelt veel ära märtsi viimase postituse.
Käisin väljas täna Khadija ja Anaga. Hämmastav, eksole. Selles mõttes, et see võttis mul 7 kuud aega. Ha ha. Tami ka ütles, et oh mu suur päev on täna kui ütlesin, et nendega välja lähen.

Ana sõitis esimest korda freewayl ja mul oli vahepeal peaaegu surmahirm. Uh. Õnneks jõudsime eluasalt ja tervelt igale poole kohale.

Käisime Americana at Brand’is. Sõime Cheesecake Factor’is. Ahjaa, seal Ana ütles ka, et mul on homme sünnipäev ja siis sain sünnipäevalaulu ka.
Blue Cheese Burger või midagi sarnast ehk siis sinihallitusjuustuga.
Pärast magustoidu võtsime ühest Prantuses kreppide kohast. Krepid on nagu pannkoogid, need suured, aga õhukesed ja ma usun, et neil on mingeid eripärasid veel. Mul oli küll kõht alles nii täis, aga ei suutnud vastu pannan sellele ja Khadija tungivalt soovitas.

Small To Die For ehk siis selle eest võiks surra.
Algul oli plaan, et hiljem õhtul oleme mul siin Mall‘is ka, aga vihma hakkas sadama ja Ana ootas mingit sõbrannat ja siis ei saanud. Aga mina käisin küll seal. Vaatasin ära The Hunger Games‘i. Mis ma siis ütlen. Raamat oli 100x parem. Film oli liiga lühike (vähemalt tundus, kuigi hilisemal uurimisel selgus, et see oli 2 tundi ja 22 minutit pikk. Tundus nagu oleks olnud 1,5 tunnine). Mu meelest hüpati pidevalt kõigist asjadest üle. Mu ootused olid kõrgemad kui ma nüüd päris aus olen. Aga võib olla oli asi selles ka, et saal oli välja müüdud, mistõttu istusin mina kolmandas reas ja nii lähedalt vaatamine ajas mul südame pahaks. Ma olin ühe korra päris lähedal sellele, et ma jooksen sealt lihtsalt välja. Samas aga ikkagi ma soovitan seda filmi. Aga ärge enne raamatut lugege siis. Pärast võib. Siis ei ole ehk ootused filmile nii kõrged.
Leave a Reply

