Picture Challenge #3

3. Take a picture of something you love.
Kohv ja raamatud
Väga kohutavalt raske on valida siia ainult ühte asja, sest neid somethinge on lihtsalt nii palju ning ma võiks teha sellele sada ja kümme erinevat postitust ilmselt. Seega ma püüdsin välja valida ühe asja (või noh, kaks, nagu pildil näha) ja need lihtsalt juhtusid olema mul ühel pildil koos ka.
Kohv on olnud mu suur sõber juba aastaid. 6 või isegi 7 ? Või veelgi kauem. Vot ei mäleta enam. Aga igal juhul on lood nii, et kui ma hommikul kohvi juua ei saa, siis ei ole mõtet minuga üldse rääkida. Kõige hullem on see, et kui ma kohvi ei joo, siis hakkab mul pea valutama. Ikka väga. Kofeiini võõrutusnähud vist. Ha ha. Eestis olles me emaga jõime kohutavalt palju kohvi. Lõpetasime ühe ja kümme mituti hiljem olime juba uue tassitäie kallal. Aga ma siin olles igatsen ka kohutavalt emme ja vanaemaga kohvijoomisi. Siin ma aegajalt naudin Starbucks’i kohvi, mis on muidugi klass omaette.
Ja siis raamatud. Need on mu sõbrad juba lapsepõlvest peale. Ma mäletan kui excited ma olin kui ma omale  1.klassis raamatukogukaardi sain ja ma mäletan kui kiiresti mul need alati täis said, sest ma lugesin ikka meeletult palju. Kahju, et ma ei teinud sel ajal mingeid lugemispäevikuid või asju, et näha kui palju ma tegelikult lugenud olen. Aga ma armastasin lugemist. Armastan praegu ka, lihtsalt vähemaks on teda jäänud. Vahepeal kui ma Räpinas koolis käisin, siis ma ei lugenud üldse. Ja üleüldse pidi raamat viimasepeal hea olema, et ma ta kätte võtaks. Nüüd USAs olles olen ma jälle päris palju lugema hakanud. Kui keskmine eurooplane pidi aastas lugema 5 raamatut, siis ütleme nii, et kohe saab mul 4 aasta norm täis.
Leave a Reply

