Day #221

Tuju: 🙂

Imelik, et jälle reede on. Aeg lendab ikka kiiresti kiiresti. Isegi siis kui ma väga midagi ei tee. Või noh, ma kogu aeg teen midagi, aga ikkagi. Siis läheb aeg isegi kiiremini kui ma naudin seda, mida ma teen, aga see ei ole üllatus ka. Vahepeal ma ütlesin, et ma olen väsinud sellest pidevast sõjast Nico’ga, aga teate, ma olen ennast sellest välja puhanud praegu. Ma ei tea kuidas, aga igal juhul jah. Ma naudin jälle seda kõike 100%. Jah, isegi neid sõdasid, sest ma tean, et mina jään peale nagunii.

Täna hommikul kui oma lokkidega toast välja astusin, siis Matthew küsis, mis mu juustel viga on. Tami ütles, et ma pidin nagu merineitsi välja nägema nende lokkidega ja Daniella ei saanud ka mult silmi ära. Kõik ju harjunud mind nägema sirgete juustega, aga täna on lokkis tuju mul.

Ma avastasin, et esimest korda elus lähen ma magama 20-aastasena ja ärkan 21-aastasena. Seda sel põhjusel, et ma olen sündinud 3.35pm Eesti aja järgi ja meil siin on siis kell vist 5.35am ja ma ei kavatse kindlasti üleval olla see aeg. Saan ka kogeda seda, mis tunne on magama minna ühe vanusega ja ärgata teisega. Samas aga on mul alati olnud see rõõm, et kõik on saanud mulle õnne soovita täpselt õigel kellaajal. No vähemalt need, kes teavad, mis kell see oli.
Täna õhtul on mul Au Pair Meeting ka. Selline lihtne istumine Starbucks’is, et saaks lihtsalt nimed kirja, sest kui me Hollywood Sign‘i juurde pidime minema, sadas kohutavat padukat ja jäi ära. Ma loodan, et ma ikka jõuan sinna kunagi. Aprillis pidime hokit vaatama minema, eks paistab.
Järgmine Challenge päev tuleb siis kui ma suudan välja mõelda ühe asja,  mis sinna panna, sest tollesse sobiks nii palju asju, et ma peaks tegema ühele teemale vähemalt kümme erinevat postitust.
Leave a Reply

