Picture Challenge #2

2. Take picture of your breakfast.


5 vilja hommikuhelbed/krõbinad (cereals) piima ja kuivatatud jõvikatega + kohv (Donut House K-cup ja vahukoor).
Tundub hullult suur kausitäis olevat, tegelt on enamus piim. Näete kui vähe oli vaja, et ma hakkaks piima jooma jälle. Ainult Ameerikasse tulekut. Ha ha. Nojah, aga mulle ei maitse endiselt see päris piim (see on liiga paks mu jaoks nagu ma ütlesin kodus pidevalt). Poepiim on ikka parem.
Aga ma ei söö iga hommik samamoodi. Vahepeal söön praemuna või röstsaia või jogurtit või kaerahelbe putru. Nädalavahetustel mõnikord vahvleid või pannkooke ka. Vastavalt tujule. Aga kohv on iga hommik kohustuslik, kuid alati mitte koos vahukoorega. See käib vastavalt sellele, kas ma vaatan külmkappi või mitte või kas meil on seda või mitte.
Leave a Reply

