Random #19 Harry Potter

Ma pean alustuseks ütlema, et ma olen nii kaua valesti elanud, et ma ise ka ei suuda seda uskuda. Kunagi, kui välja tuli esimene film “Harry Potter ja tarkade kivi” olin ma ilmselt veel liiga noor, et seda kõike piisavalt hoomata ja mõista. Aga tänu sellele halvale filmielamusele ei puutunud ma neid raamatuid enam kui 10 aastat. Filme ei vaadanud ma umbes sama kaua.
Filmide juurde otustasin ma minna siis kui kogemata jäi silm peale ühele osale, mida telekast näitas. Ja ma totaalselt armastan neid filme. Raamatute juurde jõudsin ma aga alles nüüd. Ja eile õhtul lõpetades #7 raamatu, sain ma alles aru, et ma oleks võinud neid palju varem lugeda. Või samas, kas ikka oleks. Võib olla poleks ma siis ikkagi kõigest nii aru saanud nagu nüüd ? Või olekski mingi teine seisukoht siis ka ?
Igastahes ma võtan tagasi kõik oma sõnad, mis ma kunagi Harry Potteri kohta olen öelnud, et see on mõttetu ja kõik muud asjad. Ma armastan neid raamatuid ja filme. Raamatuid isegi rohkem. Lemmikuks ostutuski viimane. Ja kõige lemmikumaks tegelaseks läbi nende raamatute sai Severus Snape. I love him. Konkreetselt.
Ma pole ilmaski lõpetanud 759 leheküljelist raamatut kahe päevaga. Aga ‘Harry Potter and the Deathly Hallows’-iga just nii juhtus.
Nüüd on see siis ametlik, et ma armastan Harry Potter’i seiklusi. Haa !
Ja ma ei ole siin blogis ühestki raamatust väga kirjutanud ka. Aga Harry Potter läks hinge ja on nüüd mu raamatute top-is ikka väga kõrgel kohal.
Leave a Reply

