Random #18

Ma mõtlesin siin, et ma olen oma eluga viimasel ajal nii rahul, et mul ei ole enam põhjust kirjutada selliseid poolmasenduses postitusi, mida oleks natukenegi huvitav kellelgi teisel lugeda ja mis mulle endale aastaid hiljem võib olla natuke häbi tekitaks, et kuidas ma sain nii mõelda ja issand, kas ma olin tõesti sellises seisus.
Üks õhtu kui Tami ja Alex naersid ja rääkisid, siis ma tundsin päris kõvasti, et ma igatsen emmet. Emme on nii nunnu sõna ja mu emme on mulle emme siis ka kui mind ennast juba emmeks kutsutakse. Vot. Ja mul on jumala savi kui mõni arvab, et 30-aastaselt oma ema emmeks kutsumine on pisut veider. Sõna ’ema’ pole üldse nii ilus, ’emme’ on ikka see õige.

Ja ma mõtlesin välja maailma kõige parema sünnipäevakingituse talle. Mis sellest, et see on nii kaugel ja mu Eesti saabumiseni on veel pisut kauem. Aga mul on seal omad kasud ka sees. Natukene.

Saatke mulle palun tükike kevadet. Kevad on mu lemmikaastaaeg, aga siin mul seda pole selle tavapärases mõistes. Palun ?
Ja juhuu. Peavalu !! Peaks hakkama üles märkima nii huvi pärast kui mitu korda mul pea kuu jooksul valutada suudab. Täna on juba kolmas päev järjest.

Ja imelik on mõelda, et mu sünnipäevani on täpselt nädal aega. Mul on ausalt jumalast savi, kas see 21 tuleb või jääb tulemata. Pole absoluutselt sellist tunnet, et ma 21 saan. Ma tean, kui ma Eestis oleks, siis vist oleks, aga siin ? Not at all. Veider, kui aus olla. Aga vähemalt saan ma peale seda hakata endaga veiniõhtud tegema siin. Ha ha. Kah asi, mida oodata.

Ma pean hakkama vaikselt koostama nimekirja,  mida ma teha tahan kui ma Eesti tulen.

Aga nüüd mõned pildid. Kahju, et mul siin ei ole väga palju neid. Aga vanade aegade mälestuseks või nii.

Ceres’e Aianduskeskuse praktika üks päev. 2010
Liia, mäletad ? “Sa näed seda unes.” vms. 2010
Raimol on hea õnnis nägu peas. 2010
Tsau, Raimo ja Alar. I miss you ! 2009
2 thoughts on “Random #18

Leave a Reply

