Day #214: Bowling

Mu host family läheb oma puhkusele 4.-15.august ja seega saan siis ka oma puhkuse ja Tami ütles, et kõik mu Au Pair’idest sõbrad võivad meil ka ööbida, säästame hotellide pealt (kui me muidugi peaks siin lähedal kuskil olema). Ja San Diego pidi äge koht olema. Soovitas minna sinna. Seega, Katrina, ma nüüd tean, millal mu puhkus on.
Mis siis veel. Väikstel poistel täna jälle vaba päev. Õpetajate konverents on või midagi. Tegelt ma ei suuda enam järge pidada, kui palju neil neid vabu päevi on.

Käisime bowling’ut mängimas. Läksin sinna meeletu peavalu ja kerge seljavaluga. Aga mõnus oli ikkagi ja kohe näha, et päris mitu aastat pole vahepeal mänginud. Aga lõpuks oli suhteliselt ok ikkagi. Sain isegi ühe strike‘i hämmastaval kombel ja natuke rohkem speare. Haha. Mõni proff nüüd naerab mu üle raudselt.

Anyway, eile sai 7 kuud. Aeg lendab ikka küll.
Ilmad on ka imelikud. Päike + 25°C või siis jälle pilved/vihm + 15°C.

Kuna ma olen ilmselgelt telefoniga pildistaja tüüp, siis peaks omale parema kaameraga telefoni muretsema..

See pilt x3 vähemalt, et teada saada kui suur see oli.

Mu oma see tumeroosa. Nr 9, nagu ikka.
Esimene mäng. 
Teine mäng. 
In-and-Out kiirtoidukoha Double-Double ehk tänane lõunasöök
4 thoughts on “Day #214: Bowling

  1. Väga hea, kui kellgil on juba mingi kindel kuupäev, siis on hea, millest kinni võtta. Mina veel perega sel teemal rääkinud ei ole, aga ma usun, et see teise nädala puhkuse võtmine ei oleks probleemiks, eriti veel, kui see toimub augustis – kuu enne koju minekut.
    Teiseks, ma ikka veel ei tea, mida plaanib teha teine Janne siin, kas pikendab või mitte. Lisaks üks uus, kes tuleb alles aprillis, ei saa ka kindlasti enne uurima hakata, kui ta natuke pere juures elanud – aga august on aprillist küllaltki kaugel, seega ka temale ei peaks olema sel ajal puhkuse saamine vast väga suur probleem. Ja siis veel Maarja, kes väitis, et tal oleks augustis vaba aega.. Ma arvan, et väga kiire veel selle asjaga ei ole.. nii, et sa maldad oodata küll lõpliku otsust.
    Lisaks, hakkasin selle roadtripi suhtes muretsema sellepärast, et jah tahan sõita ja olla ja teha, aga mul ei ole ju ameerika lube. Ja tuleb vist välja, et olen siin juba nii kaua olnud tolleks ajaks, et siis ma enam turistina arvesse ei lähe ja niisama ringi vabalt sõita ei saa, kui vahele peaks jääma. Siin ei ole ma ka enam eriti kindel, kas võib nende rahvusvahelistega sõita või mitte.. kuskil midagi otseselt kirjas ei ole. Vaikselt plaanin äkki load teha, kasvõi ainult selle tripi jaoks. Kui õigesti vaatasin, siis ei olnud kallis ka 45$. Aga ma ei oska kuskilt alustada, et mida ma tegema peaks. Kuidas sa load tegid? Ma ei mäleta enam, oli sul mingi kerge, et väike koolitus, test ja sõit? Või midagi keerulisemat?

  2. Ega mul pole kiiret jah, ma lihtsalt ültlesin jah, millal mul puhkus oleks. Kui ma tegin neid lube, siis selles DMV raamatus oli tegelikult kirjas, et võib sõita oma riigi lubadega seni kuni need kehtivad st, et kaua tahad, eksole. Aga ma ei tea muidugi ka. Californias ei pidanud rahvusvahelised kehtima, oleksin nagu kuskilt lugenud, aga pead ei anna. Ja ei olnud siin suurt midagi. Host mom andis mulle sealt kuskilt välja prinditud paksu raamatu, kus olid kõik asjad kirjas. Liikluseeskirjad jne. Ja siis oli test ja siis oli sõit. Selles mõttes, et sul on load olemas, siis ei tohiks mingit koolitust enam olla. Võib olla siis kui ise tahad, aga sa ju sõidad ju praegu ka ? Või ei ? Seega jah. Test oli suhteliselt lihtne ja loogiline, eriti kui see raamat enne läbi lugeda. Sõit oli ka päris kiire. Aga see võib osariigiti erineda ka muidugi.

  3. No sõidan jah nüüd, alguses ei pidanud sõitma, aga tegin igaks juhuks rahvusvahelised load ka. Nüüd saan autot kasutada ja rahvusvaheliste lubadega kanti mind kindlustusele ka. Paljud eestlased trip.ee-s väidavad, et eesti lubadega ikka ei tohiks sõita, lisaks need rahvusvahelised ei pidavat ka siin kehtima tegelikult.. võta siis kinni, mis see õige on. LCC ütles, et Marylandis võib rahvusvahelistega sõita.. tahaks tegelt Virginas ka käia, kes keelab tegelt onju.. sõidad rahulikult, ei ületa kiirust, ega niisama lambist ka ju maha ei võeta. Samas kui see lubade tegemine midagi rasket pole, siis võiks ju ära teha. Kehtivust need ka ei kaota niipea ja kui kunagi jälle tagasi tulla reisima või midagi on hea kui siinsed load ka olemas. Selle California asja pärast hakkas nüüd eriti mõte tööle.. samas võiks ju võtta riski ka, aga, kes sinna kohtusse ikka hiljem minna tahab või trahvi maksta 😀

  4. Ma üldse ei teinudki rahvusvahelisi sellepärast, et ma teadsin, et kehti siin. Ja California load tegin selleks, et kindlustusse mind kanda saaks. Sõnasõnalt DMV raamatust “Visitors over 18 years old with a valid driver licence from their home state or country may drive in California without California driver licence as long as their home state licence is valid.” Seega ma nüüd ei tea jah. Samas me ei ole ju elanikud ikkagi. Aga ma ei tea, kas otseselt külastajate alla ka enam liigitume. 😀

Leave a Reply

