Random #17 Juuste-eri

Proovisin ka selle vahtvärvi lõpuks ära. Ütleme nii, et oli lihtsam küll, aga selle asemel, et 25 minutit peas hoida, hoidsin ma tund aega vist kokku, sest jah, alguses ei jäänud midagi.

Panin selle A ja B omavahel kokku, aga kuna seda loksutada ei tohtinud ja pidi kuidagi purki keerutades (ma ei oska eesti keeles seda öelda.. haha) segama, siis ilmselt ei segunenud see korralikult ära ja 25 minuti möödudes oli peas kõik samamoodi nagu enne seda. Siis otsustasin kergelt ikkagi loksutada seda ja kandsin järelejäänud värvi juustesse ära ning ootasin veel 25 minutit. Siis jäi lõpuks peale ka. Vägev, kas pole.

Aga ei, ilus on. Mõnus värv on, selline mitte valge/hall nagu mulle varem meeldis, vaid üsna selline nagu pakipildil on. Tegelt ma olen pikemat aega juba sellise värviga.. Ammu enam pole selline nagu varem oli.

Eestis oli nii, et ma tahtsin juba siis juukseid värvima uuesti hakata kui natuke oli välja kasvanud. Nüüd oli pea 2 kuud vahet ja ma ei pannud tähelegi. Või noh, mõtlesin küll, ei võiks ju, aga samas nagu tungivat soovi selleks polnud. Imelik.

Ah, ma ju ütlesin, et Ameerika rikub mu ära. Või noh, mõne kohapealt on paremaks muutnud…

 

 

Leave a Reply

