Day #211

Mul tulid siin meelde mõned asjad, millest ma veel rääkinud pole. Mitte midagi suurt, aga sellised armsad asjad.
About Daniella. Alati kui ma näiteks diivani peal istun ja keegi teine mu süles on, näiteks Lucas, siis Daniella alati tuleb ja hakkab teda ära sikutama sõnadega ‘Move, move !’. Ja siis ronib ise mulle sülle. Või siis aeg-ajalt kui keegi mulle lihtsalt tema arust liiga lähedal on, siis ka hakkab ära nügima.
Või siis see kui ta õhtuti hakkab magama minema ja laulab omaette voodis ‘Mommy, Daddy, Janne. Mommy, Daddy, Janne.’ See on nii kohutavalt armas ja südant soojendav.

Eile Lucas kinkis mulle oma koolis tehtud lihavõttemuna ja ütles, et selleks, et ma teda ära ei unustaks. Oh, kuidas ma saaksingi..

***
Täna vanaemaga rääkides hakkasin ma jälle nutma. Ma pean ära lõpetama lahkumisest rääkimise ja kirjutamise. Kõik. Teema lukus.
Leave a Reply

