Random #15

Sain täna selle kauaoodatud paki kätte. Enamus teist peaks teadma, milline ma olen ja kuidas ma käitun kui ma olen rõõmus ja mind valdavad ülevoolavad emotsioonid. Ma olin täiesti nagu väike laps kui ma seda avasin. Nii kahju, et mul ei olnud siin kedagi, kelle peale neid emotsioone välja elada.
Ma ei suuda kirjeldada oma emotsioone ja piiritut rõõmu, mis mind valdas kui ma avastasin sealt pakist fotod.
Kõik nüüd mu seinal laua kohal. Neist kaks on juba varasemast ajast.
Ja siis šokolaadid. Uh. Nüüd natukeseks ajaks jätkub. Aga mitte kauaks..
Ühe selle koomiksiga ma sõin juba ära (a).
Mu kauaigatsetud nunnukas. Vajas natuke teipi, aga nüüd nagu uus 🙂
Ja siis üks asi, mida ma pole söönud üle 6 kuu. Ja millest esimest ampsu võttes pidin ma põrandale ära sulama. Poleks arvanudki, et üks nii iseenesest mõistetav asi nagu must leib võib nii palju rõõmu tuua. Mõnusalt tükkideks oli läinud, aga ongi hea süüa. Lucas’ele see ei maitsenud igal juhul, aga Daniella pistis küll isuga. Käis iga natukese aja tagant leivakoti kallal. Nico’le ja Matthew’le maitses ka.
Jah, siia pildi juurde sobib see love ka hästi.
Kui ma alguses pakki nähes ja avades pidin nutma hakkama suurest rõõmust, siis peale ühe pildi tagant avastatud kirja tegin ma seda päriselt. Seda suures liigutusest ja veelgi ülevoolavamatest tunnetest. Ma loodan, et on okei, et ma selle siia panin ?
See on üks armsamaid asju, mis mulle kunagi öeldud/kirjutatud on.
Oh, I miss you so much !

Mul ei ole nii palju sõnu, et sulle aitäh öelda.
Leave a Reply

