Mõttekäigud · Random

Random #14

Kahju, et duššiall käies pole võimalik oma mõtteid kuskile üles kirjutada. Aga seal tuleb alati nii palju huvitavaid ideid ja uskumatuid mõttekäike. Praegu ka tulin just sealt. Oluline info, ma tean.
Aga nüüd midagi, mis vett kinni keerates kohe meelesti ei läinud:
Ma mõtlesin selle raamatu peale, mida ma siin mingi aeg lugesin, ‘Something borrowed’. Mõtlesin, et inimesed omavahelistes suhetes ikka imelikud küll. Näiteks kui paar lepib omavahel kokku (olen lugenud või filmis näinud, pole kindel), et on ausad ja juhul kui petavad, siis räägivad teisele. Kui aga rääkimiseks läheb, tuleb välja, et mõlemad on seda teinud ja siis ikkagi üks korraldab meeletu skandaali. Nagu ka seal raamatus. Seal polnud küll vastavat kokkulepet, aga see ei loe. Mõlemad petsid, aga üks tekitas sellest üüratu probleemi. Ma ei taha siinjuures väita, et see pole probleem, aga ma ei räägi praegu sellest.
Teiseks ma mõtlesin, et see on põhimõtteliselt sama hea kui keegi ütleb, et kui sul mulle midagi öelda on, siis ütle kohe välja ja ära räägi seljataga. Kui sa aga talle ütledki midagi selliselt nagu ta seda soovis, siis on ta hullult solvunud ja vihane su peale. Like halloo !! Liia, sa tead, kelle ma siia näiteks tooksin. Ütlesin ja peale seda oldi oiiii kui vihased.. Sa siis aru, mida inimesed tegelikult tahavad.
Kus on loogika ? Inimesed on imelikud oma mõttemaailmaga.
Mulle võib küll öelda asju nii nagu nad on, ilma et ma järgmised 3 elu kellegi peale vihane oleks. Ja ma eelistangi, et mulle öeldakse asju otse, aga mitte et neid hakatakse peitma ja varjama ning kui lõpuks välja tuleb, on suurem jama kui alguses oleks olnud.
***
Teine aeg, millal head mõtted tulevad, on enne magamajäämist. Aga siis ei saa ka üles kirjutada, sest vastasel juhul läheks uni ära. Ühesõnaga jah, head mõtted pole mõeldud selleks, et need meelde jääks ja kirja saaks, vaid selleks, et neid teinekord jälle mõelda saaks, ilma, et peaks mõtlema, et ma olen sellele juba ju mõelnud.
Kuigi õhtuti mul und polegi väga. Uni on päeval koos meeletu peavaluga, mis on kestnud juba rohkem kui paar nädalat. Ei tea. Samas aga olen ma nii harjunud nendega, et ma isegi ei pööra neile enam väga tähelepanu. Kuigi sedasi pole pea valutanud päris mitu aastat.
Täna hommikul kell 7.30am oli väljas 65°F (18°C) !!
Aga nüüd head ööd !
Püüan peavalu trotsides magama minna nüüd. Ja tahaks kaissu kellegi võtta. Peaks omale mõne suure pehme mänguasja muretsema ja  talle siis mõnda head meestelõhna peale laskma. Midagi Hollister’ist. Need on super head.
Ma lõpetan nüüd.
Leave a Reply

