Eesti Laul · Eurovision

Eesti Laul 2012 finaal

Alustuseks ma vabandan, et ei tulnud 2.poolfinaali teemalist postitust, kuid seda ainult sellel põhjusel, et ma viibisin eelmine laupäev Los Angeles’es oma kursustel ja mul ei ole olnud aega seda ka taganjärele teha. (Selle tõttu kirjutan seekord ka oma kommentaaridega).

Aga finaalist nüüd.

Alustustuseks siis see, et mulle meeldis Getter Jaani valge mantel ja see lugu, mis ta esitas. NYC Taxi ?

Õige Eestlase valimine oli naljakas. Ja samas nii tõsi.

Minu tabel siis seekord selline. Etteruttavalt mainin, et täna hakkas mulle Ott Lepland ‘Kuula’ meeldima. Ma ei tea miks, sest siiani see ei meeldinud mulle. Aga nii kui ma täna seda kuulsin, meeldis see mulle. Veider. Ja enne võitja välja kuulutamist jõudsin anda uue lubaduse, et juhul kui Lenna võidab, ma ei vaata Eurovisooni. Ma ei tea, kas eelmine lubadus kehtib veel. Nagunii ma vaatan, ei suudaks seda mitte teha.

1. Tenfold Rabbit ‘Oblivion – Mulle meeldis laulja (ja teised ka). Ja see et ta klaverit mängis. Hääl meeldis ja üleüldse kogu kupatus minu arvamuse kohaselt oli parim. Tore üllatus oli, et ta nii kõrgele kohale tõusis.

2. Ott Lepland ‘Kuula– Näete kui kõrgel kohal see lugu seekord on. Ma ei tea, aga mul hakkas seekord see lugu meeldima. Kohe nii palju.

3. Liis Lemsalu ‘Made Up Mind – Ma ei viitsi üle vaadata, mis ma eelmine kord arvasin, aga ma usun, et ma arvan sama.

4. Teele Viira ‘City Nights – Mulle meeldib ta hääl. Mõnus. Üks vähestest lugudest, mida ma varem ka kuulnud/näinud olin.

5. POP Maniacs ‘I Don’t Know – Rosanna oli mõnus, ta hääl on super. Teised meeldisid ka. Ikka oli hea lugu. Või noh, selline 50-50 variant, et ma ei tea täpselt.

6. Birgit Õigemeel & Violina ‘You’re Not Alone – Ma ei ole Birgiti fänn. Minu jaoks tegi selle loo heaks pigem Violina osalemine. Ilusad naised. Ja ilusad riided. Poole loo pealt avastasin, et olen seda varem kuulnud, aga ei teadnud esitajat.

7. Lenna ‘Mina jään’ – Ilus lugu. Arvasin alguses, et eelistan seda Otile, aga ei, kindlasti mitte. Miski selles loos häiris mind. Ja miski Lenna hääles häiris mind.

8. Traffic ‘NASA– Liia, mäletad Võhandus Trafficu Silverit ? Ha ha. You know.

9. Loss Paranoias ‘Valedetektor – Ikka ma arvan, et need punased juuksed on vinged ja laul on kõlaliselt ka väga mõnus.

10. August Hunt ‘Tantsulõvi – Tegelikult ta ei vääri seda viimast kohta. Kindlasti mitte. Mõnus ja tantsuline.

***

Ma ei olnud üllatunud kui žürii favoriidid olid Ott ja Lenna. Ja ma ei olnud üllatunud kui nad ka Superfinaali said. Ma olin õnnelik, et Lenna ei võitnud. Nagu ma ütlesin, et miski häiris mind.

Mis mulle aga kõige rohkem meeldis, olid need filmimuusika lood. Kosmikud ja Laine ‘Rändaja õhtulaul’ oli the best. Mulle on see lugu kogu aeg meeldinud. Ja ma lihtsalt istusin ja kuulasin suu lahti külmavärinad peal. Uh !

Leave a Reply

