Random

Random #13

Tänane postitus tuleb ainult selle pärast, et see on selline eriline päev, mida nüüd jälle mõnda aega ei tule.
29.veebruar 2012
Kuigi see peaks olema siis päev, mil naine võib mehele abieluettepaneku teha, siis miks ei võiks ta seda muul ajal teha ? Kui mees ikka vedu ei võta ja kuidagi seda endast välja ei saa, siis ei jää naisel muud üle kui seda ise teha. Ma ei imestaks üldse kui mina ka kunagi midagi sellist teeks. Sest lõppude lõpuks kui tahad, et midagi tehtud saaks, siis peab ikka ju ise tegema. Seega. Olge valmis selleks, et ma teen kunagi kellelegi abieluettepaneku ja seda mitte 2/29. Või noh, kes teab, ehk ootan järgmised 4 aastat selle asjaga veel. Seega me jõuame nüüd selleni, et hiljemalt 29.02.2016 ma teen kellelegi abieluettepaneku ja siis abiellun ka. Hmm, ma hakkan siis 25 saama, võib küll juba. Otsustatud ! Ja kui kellegagi abielluda pole, siis abiellun endaga. Vot !

Rääkisin Helisega Skypes natuke, emme tuli kõrvale talle ja Helis ütles:
“Sina ei vaata minu Jannet !”

Ja muidugi ta tahab mulle sülle pidevalt. Ma ei kujuta ette, kui ma tagasi lähen, siis ma kallistan ta puruks vist.

Oh, I miss her sooooo much !! (Teisi igatsen ka, aga teda kõige rohkem.)


Ja ta ütleb R tähte alates 2/24. Sõnaks oli “ära”. Nojah, minu vastu ei saa, kes lajatas omal ajal kohe “margariin”. Ha ha.

Tegelikult on huvitav, et mis tunne üleüldse on peale aastast (või rohkemat) eemalolekut uuesti koju minna, kõiki oma sõpru-lähedasi näha, Eesti pinnal kõndida. Õnneks ma lähen tagasi augustis, mis on veel üsna suvi ja mis ei paiska mind kuumast augusti Californiast väga külma Eestisse. Sest vastasel juhul ei elaks ma seda üle ja tuleks järgmise lennuga tagasi.

Ja ma kavatsen rohkem kui paar nädalat peale seda kodus viibida. Noh, kodu. Ma ei tea täpselt, kus mu kodu on… Peaks hakkama vist uut otsima.

Üleüldse olen täna Tigetüdruk123. Halleluuja ! Aa tegelt ei, õnneks on ikka üks, kes mind naeratama paneb. Aitäh Sulle 🙂

Leave a Reply

