Ameerika · fotoblogi · Weekend Program

Day #188: Weekend Program vol.2

Õhtul tuppa lendasin, oli mul seal 4 sakslast. Üks neist oli mu toakaaslane, kes poole ööni telefoniga rääkis. Ja käis WCs 100x öösel, ma muidugi ärkasin üles iga kord selle peale, sest peeglilt peegeldus vannitoa tuli mulle näkku. Selline suurepärane öö siis. Aga muidu oli üsna ok. Tuli meelde Itaalias käik kõigi oma hotellidega. Ma ei tea, kas see on parem või mitte, aga üsna samaväärne küll. Aa ja toas olev konditsioneer ajas mu ka iga natukese aja tagant üles. Aga noh, ma püüan mitte väga kurta siin.
Tänased tunnid olid siis Art Expressing: Sketching, kus joonistasime mingit kompositisooni, mis mulle ei meeldinud. Joonistamine mulle meeldib, aga mulle ei meeldi joonistada mingeid asju, mis mul ees seisavad ja pean joonistama. Piltide järgi mahajoonistamises olen ma hea.
Art Expressing: Picasso Surrealism oli selline kind of huvitav. Lõpus pidime joonistama siis Picasso stiilis näo. Ha ha. Praegu seda postitust kirjutades tuli meelde, et ma unustasin oma pildid kaasa võtta :(.
Viimasena oli American History 1920s, kus siis räägiti naistele õiguste andmisest (Kui antakse natuke, siis tahavad aina rohkem ja rohkem), uutest muusikastiilidest, uutest tantsustiilidest jne. Päris huvitav oli.
Lõpus saime kätte oma creditid ka. Mu nime hääldati väga huvitavalt. See, et eesnimi on Jane, on täitsa ok, aga mu perekonnanime hääldatakse isegi Eestis valesti aeg ajalt. Aa ja täna ma oskasin juba eesti keeles rääkida ka. Selline pisut kandiline jutt oli, aga polnud hullu. Eile oli ikka väga kohutav sellega.
Ja tagasitee sujus ka väga hästi seekord. Ilma viperdusteta.
Ma olen nüüd nii kohutavalt laip, et ma ei kujuta ette ka, kui vara ma täna juba voodisse kukun.
PS: Eilsest joogast ka kõik kohad valutavad. Eriti õlad. Aa ja esimeses klassis olin ma tige, sest õpetaja ei lubanud söögi-joogiga klassi minna. Sellest, et ma ei saanud kohvi juua, sain ma massive peavalu jälle. Halleluuja, ma ütlen sellepeale !

Hommikune segamini tuba.
9. korrus
Vaade. Sealt paistab freeway ka.
Nimesilt, mis terve nv pidi nähtaval olema.

4 thoughts on “Day #188: Weekend Program vol.2

Leave a Reply

